חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרכז החרדי מתרחב: שלוחה חדשה בבית שמש

מקצועות ישומיים ומבוקשים עכשיו בבית שמש. הכשרה מקצועית לכל אחד בכל מקום

המרכז החרדי להכשרה מקצועית פותח שלוחה חדשה בבית שמש. המטרה היא שגם תושבי בית שמש יוכלו לרכוש מקצוע משתלם ומכניס ליד הבית. פתיחה זו באה כהמשך למדיניות הפריסה הארצית של המרכז החרדי, שמטרתה להנגיש את הלימודים לכל אחד כפי האפשר. בסניף החדש יופעל מרכז אבחון עם אנשי מקצוע, אשר יעזרו לכל פונה לבחור את המקצוע המתאים לו. השלוחה החדשה היא השישית במספר.

האוכלוסייה החרדית בבית שמש מתפתחת בקצב מהיר מאד, ולפיכך גם הצרכים הולכים וגדלים. עד היום, כל מי שרצה ללמוד מקצוע צריך היה לנסוע בכל יום לירושלים או לבני ברק, וכך שבנוסף לעול הלימודים יש גם את טורח הנסיעות. כעת, המרכז החרדי נותן מענה מושלם לקהילה החרדית ההולכת וגדלה בעיר, ומנגיש את הלימודים המקצועיים.

המרכז החרדי פועל כדי לסייע ליהודים שומרי תורה ומצוות לרכוש מקצוע מפרנס ולהשתלב בשוק התעסוקה, ומהווה 'דרכא אחרינא' ומונע את הצורך ללכת ללמוד במקומות שאין רוח חכמים נוחה מהם. כדי לעזור לכל אחד ואחד, ישנו מבחר גדול של מקצועות מבוקשים, וכאמור, גם פריסה רחבה על פני כל הריכוזים החרדיים.

המרכז שם דגש מיוחד בחיזוק המעטפת הלימודית סביב כל תלמיד, אשר מורכבת משילוב הנותן מענה לכל צרכיו הלימודיים. מעטפת זו כוללת זיהוי מדוייק של כישוריו והפנייתו לתוכנית המתאימה לו, צוות הוראה הטוב ביותר בתחום כדי ליצור חווית לימודים טובה ויעילה, זיהוי קשיים וחסמים בשלב המוקדם ביותר ופתירתם וכן תכנית לימודים מובנית וברורה עם יעדים מוגדרים מראש.

'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' מוביל על פני מכוני הלימוד השונים במגוון רחב של מקצועות ההנדסאות וגם למעלה מ- 35 מגמות תעודה נוספות בחמש שלוחות ברחבי הארץ. במרכז החרדי מלמדים מיטב המרצים הבכירים בכל מגמה, ופועלים בשיתוף פעולה עם מה"ט בתחום ההנדסאות, ומחשבים, מנהל ושיווק, עיצוב וגרפיקה בשיתוף משרד התמ"ת, חשבונאות בשיתוף נציבות מס הכנסה ולשכת רואי חשבון ועוד.

2 תגובות

  1. אשמח לשמוע פרטים על לימודי עיצוב פנים.תודה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.