חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם העדות להצלחה שלנו

מנכ"ל המרכז החרדי אברהם הורן בטקס חלוקת תעודות:

"אתם העדות להצלחה שלנו:

ההכשרה מקצועית, המרכז חרדי!"

שלוחת בני ברק של המרכז החרדי להכשרה מקצועית הוציאה בשבוע שעבר כ-180 בוגרים לעולם התעסוקה, מוכנים מתמיד ומחזיקים בארגז כלים מעודכן ומוביל * "תחושת המסוגלות שהחדרתם בנו עומדת ללוות אותנו הרבה שנים", סיפרו נציגי הבוגרים והודו נרגשות להנהלה ולצוות ההוראה

 

בתחילה עלו לבמה נרגשים הנדסאי הבניין במגמת ניהול הבנייה הטריים והנדסאי הבניין במגמת תכנון מבנים הרעננים. אחריהם צעדו הנדסאי החשמל החדשים והנדסאי האדריכלות הצעירים.

ואז הזרם גבר: חשמלאים מעשיים, מנהלי רשתות תקשורת, מנהלי חשבונות, חשבי שכר, בודקי שכר ומטפלים בגישת CBT, שסיימו מסלול יוקרתי לבעלי תואר ראשון טיפולי.

אחד אחד ניגשו כ-180 בוגרי שלוחת בני ברק של המרכז החרדי להכשרה מקצועית לקבל את הדיפלומה המבוקשת שלהם, שסימלה את סיומה של תקופת הלימודים המאתגרת אך מרתקת, שעות ארוכות של ידע מעודכן וכלים מעשים, ויציאה לשוק העבודה מוכנים מתמיד, מגובים באגף ההשמה המקושר של המרכז החרדי להכשרה מקצועית. "הגענו לכאן 'ירוקים', חסרי הכשרה בסיסית, ועכשיו אנחנו מחזיקים בארגז כלים עשיר שילווה אותנו רחוק בחיים המקצועיים שלנו", הם סיפרו מחויכים ועדכנו שרבים מהם כבר משולבים במשרדים מובילים וחברות גדולות.

"ליווינו אתכם צמוד-צמוד בדרך לרכישת המקצוע החדש שלכם, צועדים איתכם יד ביד את כל התהליך, וכעת קבלו מאיתנו את ברכת הדרך", קרא ברק עמר, מנהל שלוחת בני ברק, שהנחה את הטקס. "לכו בכוחכם זה והצליחו. הגיע הזמן".

אברהם הורן, מנכ"ל המרכז החרדי, העלה על נס את חזונו של מייסד המרכז החרדי הרב ד"ר אברהם פוס ליצירת מסגרת לימודים המתאימה לציבור החרדי, ללא פשרות וויתורים, והודה להנהלת מה"ט על התמיכה והאוזן הקשבת במהלך כל השנה. "המרכז החרדי מחויב לתת בית לכל המעוניין, והתייעץ עם רבותיו, לרכוש מקצוע מכובד ומפרנס. המוטו שלנו הוא 'לא שינו שמם ולבושם', ובסייעתא דשמיא אתם העדות הטובה ביתר למציאות הזאת: ההכשרה מקצועית, ובד בבד המרכז, לב העשייה, חרדי במאת האחוזים".

הרב רם משה ראב"ד, חבר הנהלת המרכז החרדי ורב חיל האוויר לשעבר, ביאר גם הוא את חשיבות השמירה על הערכים במקביל ליציאה לעבודה. "קיבלתם מודל מנצח, ואני מתפלל מכאן שכל אחד ואחד ימצא את עצמו במשרה איכותית במקביל לעמידה על העקרונות הברורים שלנו", סיכם.

מר גיא קפלן, מנהל מחלקת תקצוב במה"ט, ציין את התרגשותו למראה עשרות בוגרי מסלולי ההנדסאים. "זה לא מובן מאליו", הגדיר. "אתם יכולים לרשום את ההבטחה שלי: אמשיך לסייע לפיתוח מסלולי ההנדסאים במרכז החרדי. אתם חיוניים לכולנו".

ד"ר איתי אדרס, ראש התכנית לטיפול ב-CBT, הדגיש את התפעלותו מהרמה הגבוה של הבוגרים. "הרף המשמעותי הזה מקבל משנה תוקף מול מקצוע בעל אחריות כה כבדה כמו טיפול בנפש האדם", אמר.

בהמשך עלו שני נציגים מקרב בוגרי המסלולים והודו להנהלת המרכז החרדי ולצוות המרצים על התמיכה המסיבית במהלך תקופת הלימודים. "נתתם יחס אישי לכל תלמיד בלי להתפשר על מקצועיות", אמרו. "יישר כוח גדול על הכול. העידוד ותחושת המסוגלות שהחדרתם בנו עומדים ללוות אותנו עוד הרבה שנים".

הטקס הסתיים, אבל הדרך המדהימה של בוגרי המרכז החרדי המוכשרים רק התחילה. היא סלולה, מציבה אותם בפני הזדמנויות רבות, מביאה לפתחם אינספור כיוונים לפרנסה מיטבית. בהצלחה להם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.