חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בואו להקליק על העבודה החדשה שלכם!

בואו להקליק על העבודה החדשה שלכם!

מגוון מסלולי תוכנה ומחשבים

במרכז החרדי להכשרה מקצועית

אחוזי מימון גבוהים לזכאיות הממהרות להצטרף ולהירשם

 

בזמן שתחומי הייטק כובשים עוד ועוד נתחים בעוגת הכלכלה העולמית ושוברים שיאי תשואות ורווחים שנה אחר שנה (תשאלו את 2021 למניינם, שממש עכשיו סגרה את הדלת. מומחים מתארים אותה כך: עשור של התקדמות באקזיטים, בהנפקות, בגיוסים ועוד – במהלך שנה אחת!), ממשיך לפתח המרכז החרדי להכשרה מקצועית את מסלולי המחשבים במגוון השלוחות שלו, ולהציג מספרים מחמיאים המציבים את הבוגרים בעמדה הטובה ביותר להשתלבות בשוק העבודה ולחזור הביתה עם פרנסה איכותית ותלוש משכורת מבוקש.

הביטו בשלוחת מודיעין עילית, למשל. "אחוזי המעבר בשנת תשפ"ב בבחינת ההסמכה במסלול בדיקות תוכנה עומדים על 100 עגול", מבשרים בהנהלת השלוחה. "הנתונים האלה ממלאים אותנו בגאווה, ובידיעה שאנחנו את השליחות שלנו ביצענו בהצלחה מרובה – לדאוג לתלמידות למקפצה הגבוהה ביותר לכלכלת הבית הברוך".

בשלוחת מודיעין עילית עומדים כעת בשלב מתקדם להרשמה לקורס בודקות התוכנה הבאות, ומעדכנים שהמצטרפות הזריזות תוכלנה ליהנות מזכאות למלגת מימון, שתסייע להן לקבלת החזרי שכר לימוד ולעלות על דרך מהירה לפרנסה בקלות בסייעתא דשמיא.

מה מקנה מסלול בדיקת תוכנה? הבנה יסודית ומקיפה בהכרת כלי בדיקות, אבטחת איכות וכלי ניהול, הכנה להסמכה בינלאומית בתחום (ISTQB), תכנים מעודכנים ועוד. באמצעות כל זה, ובעזרת אגף ההשמה המקושר, הוא משלב את הבוגרות בעבודה בחברות הייטק נחשבות ובמשרדים מובילים.

במקביל, בשלוחת אשדוד של המרכז החרדי יוצאים בקורס בניית אתרים אטרקטיבי, עם 100 אחוזי מימון לזכאיות. בין תחומי הלימודים יעשירו אתכן ביסודות לעיצוב אינטראקטיבי ורספונסיבי, אפיון אתר, שימושיות, עיצוב ממשק משתמש (ux/ui), צילום, תוכנות גרפיות רלוונטיות, אנימציות, מוקאפים לאתרים ועוד, כשבסיומה של שנה מוגש פרויקט גמר בליווי צוות המרצות המסור ומוענקת דיפלומה פותחת דלתות.

"מערכי השיעורים במרכז החרדי מתאפיינים בחתירה למעשיות והשארה בחוץ של חומרים אקדמיים שנאסרו על ידי כל גדולי ישראל, ואף מסרבלים את המסלול שלא לצורך ומאריכים את משך הקורס", מסביר אברהם הורן, מנכ"ל המרכז החרדי להכשרה מקצועית. "התוצאה? התלמידות זוכות ללמידה ממוקדת יותר, איכותית יותר וקצרה הרבה יותר, הבוגרות מוכנות לשטח משתלבות בהצלחה בכל ענפי המשק ומפרנסות את המשפחה בכבוד".

חייגו כבר עכשיו כוכבית 2245 ועשו אקזיט לפרנסה הגדולה!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.