חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקור מנהלת מה"ט

מנהלת מה"ט גב' תאיר איפרגן בביקור בכורה ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית'

ביקור ראשון של גב' תאיר איפרגן מנהלת מה"ט עם בכירי משרדה מר שמעון דוד, מנהל מחלקת פיתוח וגב' אינה לנקרי, מנהלת מחלקת בחינות, נערך לאחרונה 'במרכז החרדי להכשרה מקצועית'. במטרה להכיר ולעמוד מקרוב על הפעילות המקצועית המתקיימת בין כתלי המכללה.
הביקור החגיגי נפתח במשרדי ההנהלה של המרכז החרדי להכשרה מקצועית, בהם התוודעה המנהלת למאגר נתונים מפתיע ומרשים של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית', היא התרשמה ממצבת התלמידים המורחבת שתופסת את המקום הראשון בין המכללות החרדיות עם מספר תלמידים הגבוה ביותר. במקביל התפעלה ממצבת המרצים שנמנים על הטובים והידועים בתחומם. פריסת גיליונות ציונים ונתוני רוחב של תלמידים ובוגרים הציגה תמונה של מכללה חרדית בעלת ההישגים הלימודים הגבוהים ביותר.
לאחר מכן פנתה גב' תאיר לסיור במעבדות, בספריות ובחדרי הכיתות. במפגש בלתי אמצעי עם תלמידי 'המרכז החרדי' עמדה גב' תאיר וצוות משרדה על רמת הלימוד, השליטה בחומר ועל שביעות הרצון הבולטת.
בביקור במחלקת ההשמה המפותחת והפעילה של 'המרכז החרדי' נדהמו האורחים מהיקף הפעילות, מהאינטנסיביות, מהאכפתיות ומהאחריות המלווה כל בוגר של המרכז החרדי. לנוכח כל זאת מובן איך מחזיקה המחלקה בשיא ההצלחה של למעלה מ90% השמה.
לאחר הסיום התיישבו מנהלי ששת השלוחות של 'המרכז החרדי' עם בכירי ההנהלה הראשית לישיבת הנהלה מורחבת, אותה פתח נאומו של מנכ"ל 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית', אברהם מרדכי הורן. בהזדמנות זאת יצרה המנהלת קשר ישיר והיכרות עם מנהל כל שלוחה תוך כדי שהם חולקים מידע רלוונטי ואינדיבידואלי. בהמשך הישיבה העלתה גב' תאיר את התרשמותה העמוקה מהמקצועיות ההיקפית של המכללה. השיח נסוב סביב סוגיות מקצועיות, וסדרי לימוד מועדפים, בד בבד הועלו סוגיות שקשורות ומאפיינות את תלמידי המכללה המשתייכים למגזר החרדי. תוך ניסיון לנסות ולמצוא את האופציות האופטימליות לפתרונה.
"התרשמתי מאד מהמרכז החרדי להכשרה מקצועית' אשר כמכללת הדגל, החלוצה של המגזר החרדי מנגישה תכני לימוד מקצועיים ופותחת אפיקי דעת ופרנסה לציבור גדול וחשוב במדינה, אשמח לבוא שוב ולעמוד על ההתפתחות והתנופה של המרכז" כך סכמה גב' תאיר את הביקור המוצלח.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.