חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תערוכת גמר – עיצוב תעשייתי

בימים אלה הסתיימה תערוכת הגמר של בוגרות מגמת עיצוב תעשייתי ב"מרכז החרדי להכשרה מקצועית". מדובר בתערוכה מושקעת ויצירתית שהציגה לראווה עבודות מרהיבות בעיצובים חדשניים של מגוון מוצרים רחב מאד. בתערוכה ביקרו תעשיינים, אנשי עסקים ובעלי משרדים בתחום העיצוב.

"מדובר בעבודות ברמה גבוהה מאד בתחום" אומר אחיה גריזים, מנהל מגמת העיצוב במרכז החרדי "התלמידות השתמשו במגוון רחב של כלים לבצע את העבודות. הידע שלהן הוא רחב מאד ומתפרס על פני תחומים רבים – עיצוב, צילום, הדמיה, גרפיקה, תהליכי ייצור, פרסום, ועוד תוכנות רבות. זה מקצוע המתאים לאנשים יצירתיים מאד" הוא מסביר.

התעשייה בארץ צומחת במהירת, ואחד הכלים הנחוצים לה זה העיצוב התעשייתי. המעצב הוא זה שקובע איך יראה המוצר ומאיזה חומרים ניתן ליצור את המראה המבוקש. כל המוצרים בהם אנו משתמשים ביום יום עברו במהלך תכנונם תחת ידיו של מעצב תעשייתי. בימינו שהתעשייה פורחת, הרי שמקצוע המעצב התעשייתי הפך למבוקש מאד. אלה המעוניינות לבחור במקצוע משתלם, חשוב מאד לבדוק האם יש דרישה בשוק ואופק קידום בהמשך למקצוע בו מתעניינים. בפרמטר זה עומד מקצוע העיצוב התעשייתי, אשר יש לו כיום ביקוש גבוה בשוק התעסוקה. בוגרות המסלול הן הנדסאיות עיצוב תעשייתי, ויכולות להשתלב במגוון רחב של משרות בעולם העיצוב ובעולם התעשייה. תערוכה זו מציינת את שלבי הסיום של הרישום לשנת הלימודים הבאה למגמת העיצוב התעשייתי. דרישות השוק הגבוהות מכריחות עמידה בסטנדרטים גבוהים, בהם מבחן התאמה קפדני, הבא לוודא שהמעוניינות בלימודים אלו אכן יכולות לעמוד בדרישותיהם.

"המרכז החרדי להכשרה מקצועית" הוא היום המקום היחיד בו ניתן ללמוד את המקצוע במגזר החרדי. עד היום אלה שהתעניינו במקצוע זה היו צריכות לנדוד למוסדות שאין רוח חכמים נוחה מהם, וכעת המסלול החדש ב"מרכז החרדי להכשרה מקצועית" נותן לכך מענה הולם. השילוב של מקצוע יוקרתי ומבוקש עם מוסד וותיק המעניק אפשרויות לימוד המתאימה לנשים מהמגזר החרדי, הוא הפתרון המושלם עבור המעוניינות לרכוש מקצוע זה.

'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' מוביל על פני מכוני הלימוד השונים במגוון רחב של מקצועות ההנדסאות וגם למעלה מ- 35 מגמות תעודה נוספות בחמש שלוחות ברחבי הארץ. במרכז החרדי מלמדים מיטב המרצים הבכירים בכל מגמה, ופועלים בשיתוף פעולה עם מה"ט בתחום ההנדסאות, מחשבים, מנהל ושיווק, עיצוב וגרפיקה בשיתוף משרד התמ"ת, חשבונאות בשיתוף נציבות מס הכנסה ולשכת רואי חשבון ועוד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.