חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תערוכת גמר מרשימה של מגמת עיצוב במרכז החרדי

כבר יותר מ 15 שנה שמגמת עיצוב וגרפיקה הממוחשבת ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' זוכה לשבחים רבים של אנשי המקצוע בתחום העיצוב. תערוכת הגמר שהתקיימה לאחרונה, ציינה סיום מוצלח למחזור לימודים נוסף ואינטנסיבי, במגמת גרפיקה ממוחשבת.

התערוכה שהתקיימה באולם התצוגה של המרכז החרדי בירושלים, זכתה להצלחה חסרת תקדים. בתערוכה הציגה כל תלמידה פרויקט גמר המספק פיתרון של 360 מעלות למוצר אותו היא בחרה, בנוסף הציגו התלמידות תיק פורטפוליו אישי, המראה את מגוון יכולות העיצוב אותן הן רכשו במהלך שנתיים אינטנסיביות של לימודים.

סביב עמדות התצוגה הסתובבו מאות רבות של מבקרים שהגיעו להתרשם מהתערוכה ולא הסתירו את התפעלותם הרבה מרמת הכישרון והיצירתיות שאפיינו את תלמידות הקורס הנוכחי, כאשר חלקן אף המציאו ויצרו מוצרים חדשניים שעדיין לא קיימים בשוק, וחלקן ביצעו מיתוג מחדש לבתי עסק קיימים.

דרישות פרויקט הגמר כללו בין השאר: עיצוב לוגו ניירת משרדית, כרטיס ביקור, אתר מקוון, פרוספקט שיווקי, אריזת מוצר או שקית, כשלכל עבודה מצורף הסבר וניתוח פרסומי. אין ספק שהתלמידות עבדו במשימה בכבוד ובין המבקרים אף יכולתם למצוא בעלי עסקים ומנהלי משרדי פרסום ועיצוב, אלו תרו אחר תלמידות מוצלחות שתאיישנה בעתיד הקרוב את המשרות הנחשבות בתחום.

"אנחנו משקיעים רבות בתלמידות שלנו, ודואגים תמיד לתת מעבר למה שמשרד התמ"ת דורש בשביל התעודה", אומרת הגב' רבקה אפשטיין מנהלת שלוחת 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בירושלים, "לראות תערוכת גמר ברמה כזו גבוהה נותן לנו סיפוק רב להמשיך ולהשקיע ללא לאות, כדי שגם לאחר שהתלמידות מסיימות את חוק לימודיהן, נמשיך לדאוג להן ככל יכולתנו להשמה ועבודה מכובדת".

במהלך ימי התערוכה עמדו התלמידות בפני ועדת בוחנים מטעם משרד התמ"ת בראשותם של מר אלי דאהן, ברוריה אופנהיימר ועידית פולק, כך שכל בוגרת המסיימת בהצטיינות את לימודיה מקבלת בנוסף תעודת גמר נחשבת של משרד התמ"ת.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.