חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תחזוקת מחשבים – מהמקצועות המבוקשים ביותר

בעידן בו בתי עסק ומשרדים נסמכים על מחשבים וטכנולוגיה יותר ויותר, הביקוש לאנשי היי טק גובר אף הוא. במיוחד במישור העסקי – בו חברות מעוניינות להעסיק טכנאי מקצועי פנימי, שיטפל בצורה שוטפת בעדכוני חומרה ותוכנה של העובדים בחברה. כתוצאה מכך, בשנים האחרונות נהפך קורס תחזוקת מחשבים של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' לאחד המקצועות המבוקשים ביותר.
שר התמ
לחברות וארגונים חשוב מאוד שהטכנאי ירכוש את השכלתו בצורה מקיפה ומקצועית כדי שיגיע לתחומי ידע רבים ויוכל לטפל בכל בעיה. שוק המחשבים הינו שוק דינמי בו חומרה מתפתחת במהירות, מערכות הפעלה עוברות עדכון ושדרוג כל הזמן ולכן, קיים צורך מוכח שטכנאי יבין את העקרונות המנחים כדי שיוכל להתמודד בהצלחה עם העדכונים השונים. בקורס תחזוקת מחשבים לומדים להפעיל ולתחזק מערכות הפעלה וציוד היקפי; הקניית ידע מעשי בתחזוקת מחשבים אישיים; וכן יכולת תמיכה במערכות הפעלה ותוכנות שימושיות. היקף הלימודים הוא כ-250 שעות, 2-3 פעמים בשבוע ולעומדים בהצלחה בכל דרישות הקורס תוענק תעודות גמר מקצועית ע"י 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית'.

יצוין כי גם אם הינכם מתלבטים באיזה מקצוע לבחור, בימים אלו נותן ה'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' הזדמנות מיוחדת לבא לעשות מבחני התאמה ע"י חברת תיל אינטרנשיונל ללא כל עלות, זאת במידה ותרשמו ללימודים ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית'.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.