חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיתוף פעולה ייחודי בין מט"י למרכז החרדי להכשרה מקצועית

תוכנית לימודים מסובסדת תיתן לנשים את הכלים והידע לפתיחת עסק קטן או בינוני. אם גם את רואה את ההצלחה מעבר לפינה, אך צריכה הכוונה הנכונה, הקורס הזה תפור ממש בשבילך

מעוניינת להקים עסק ואין לך מושג איך לעשות זאת? בימים אלו יוצאים ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' בשיתוף עם המרכז לטיפוח יזמות (מט"י) בירושלים, בתוכנית יזמות מיוחדת לבוגרות המרכז החרדי המחפשות את הכלים המתאימים לפתיחת עסק קטן או בינוני, שיביא להצלחה ולפרנסה בכבוד. התוכנית כוללת קורס מעמיק, יעוץ, ליווי ואימון עסקי, כל זאת כדי לתת לך את הידע והתמיכה הדרושים כדי להצליח בשוק העבודה. בין הנושאים שיועברו בתוכנית: שיעורי שיווק ומכירה, חשיבה יצירתית, הגדרת עסק, שיעורים בנושאים פיננסיים, היבטים משפטיים, טכניקות שיווקיות, כתיבת תוכנית עסקית, שימור לקוחות ואימון עסקי קבוצתי.

בעקבות המצב הכלכלי הלא פשוט, הקורס יסובסד ברובו ע"י המרכז לטיפוח יזמות בירושלים, כאשר עלות הקורס היא בסה"כ 300 ₪ בלבד. הקורס יועבר בידי מומחים בעלי שם בתחום השיווק והמכירות. היקף הקורס 56 שעות אקדמאיות ב 14 מפגשים, אחת לשבוע בשעות הבוקר, ויתקיים בבית 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית', רח' עם ועולמו 4 ירושלים.

אז אם גם את רואה את ההצלחה מעבר לפינה, אך עדיין זקוקה להכוונה הנכונה, הקורס הזה תפור ממש בשבילך.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.