חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס חשמלאות הופך את המקצוע המבוקש לנקודת אור ונקודת כוח…

המרכז החרדי מגיש שלושה קורסים, שכל אחד מהם יכול בסייעתא דשמיא לפרנס בכבוד יותר ממשפחה אחת: קורס חשמלאי מוסמך, קורס חשמל ושירות למכשירים ביתיים, קורס התקנה ושירות למזגנים וקרור.

המרכז החרדי להכשרה מקצועית מגיש שלושה קורסים, שכל אחד מהם יכול בסייעתא דשמיא לפרנס בכבוד יותר ממשפחה אחת: קורס חשמלאי מוסמך – להתקנה והחזקה של מתקנים חשמליים בבית ובתעשייה; קורס חשמל ושירות למכשירים ביתיים – לטיפול בתקלות מכשירי חשמל ביתיים והרכבתם; קורס התקנה ושירות למזגנים וקרור – להתקנת ותחזוקת מזגנים מפוצלים. מחיר הקורס הוא נמוך בצורה דרמטית, שכן ניתן סבסוד של תשעים אחוז מן העלות, כדי לאפשר לכל מי שחפצים בכך, לרכוש מקצוע בכבוד. בעצם, מקבלים את הקורס כמעט חינם, והתשלום קרוב להיות "דמי רצינות". קורס זה כמו דומיו, מיועד לציבור חרדי, כאלה שכבר סיימו את חוק לימודיהם התורניים, ומוצאים עצמם על פרשת דרכים של חיפוש מקצוע מתאים לפרנס את משפחתם.

כל אחד משלושת האפיקים האלה בחשמלאות, הוא עתיר ביקושים בשוק העבודה ובשוק העבודות הפרטיות. מי אינו זקוק לחשמלאי, אם כדי להתקין מערכות חשמל בבנין ההולך ונבנה, במוסד ציבורי, במפעל או בבית עסק. שלא לדבר על תיקונים נדרשים, והתקנות של מערכות חשמל בבתים, מוסדות, מפעלים ועסקים.

בימינו, אין בית שלא משופע בשלל מכשירים חשמליים. האם מישהו יודע לטפל בעצמו במכונת הכביסה או הייבוש? איך פותרים את בעייתו של תנור האפייה המקצר, או פתאום אופה חלש ולא אחיד? את ההתמודדות עם כל אלה, משאירים בדרך-כלל לטכנאי השירות. כך יצטרכו להגיע לבוגר הקורס, בין אם הוא בא כנותן שירות פרטי ובין אם הוא מועסק בחברה גדולה, שמעניקה שירות למחזיקי המכשירים החשמליים שהיא מייבאת או מייצרת.

בארץ ישראל, בה מזג אוויר חם שורר בכשני-שליש מימות השנה, קשה לתאר בימינו את החיים בלי מזגנים. כולם יודעים שהתקנת מזגן עולה כיום כמחצית ממחיר המזגן עצמו. אפשר בהחלט לעשות מזה פרנסה. מה גם שהעבודה היא לא רק בהתקנות, אלא גם בתיקונים. טכנאי מזגנים חרדי אמין, יכול ליצור לעצמו קליינטורה שלא תסכים להכניס הביתה מישהו אחר, אלא אותו.

את כל המלאכות האלה צריך ללמוד, אם רוצים לעבוד בהן ברצינות. המרכז החרדי להכשרה מקצועית מקיים קורס מיוחד ללימוד מקצועות אלה. תחילה יש ללמוד קורס הכנה, הכולל יסודות של אנגלית ומתמטיקה, הדרושים להכרה הבסיסית של המקצוע.

במרכז החרדי להכשרה מקצועית מצאו עידוד רב בכך ששלושים וחמישה מבוגרי הקורס הקודם, קיבלו תעודת הסמכה ממשרד התמ"ת (תעשיה מסחר ותיירות) והם כבר עובדים במקצועות שרכשו ומשתכרים היטב. חשוב להזכיר כי עלות הקורס מסובסדת בתשעים אחוז, כדי לאפשר לחפצים בכך, לרכוש מקצוע בכבוד.

לא פחות חשוב, הוא נתון הרישוי וההסמכה במקצוע אחראי כמו חשמל. לא אחת יש אנשים שכבר עובדים בחשמלאות, ואף גם בקיאים במלאכתם, אך אין להם תעודה רשמית המאשרת להם לעבוד בתחום. הדבר עלול להוביל לבעיה ביטוחית חמורה, במקרה שיקרה חלילה משהו. זאת ועוד: מוסדות וקבל

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.