חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס השתלבות במקצועות ההי-טק

קורס ההשתלבות ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' נועד לתת מענה לחברות ההיי-טק באזור מודיעין-עילית שגילו את כוח העבודה של נשים חרדיות בוגרות קורסים מקצועיים

הצלחה רבה בהרשמה לקורס ההשתלבות במקצועות ההיי-טק ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' זאת מיד לאחר פרסום הקורס החדשני בקרב תושבות מודיעין עילית.

רעיון הקורס החל לאחר שמזה זמן שחברות ההיי-טק במודיעין-עילית גילו את כוח העבודה של נשים חרדיות תושבות האזור, והעסקתן הפכה להצלחה מסחררת.הביקוש לעובדות חרדיות בחברות אלו הוא כמעט על בסיס יום-יומי. הבעיה היחידה היא שהיצע הקיים במודיעין עילית בכל הנוגע לנשים העובדות בהיי-טק אינו רב.

מגמה זו הביאה את מנהלי 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' לפתוח קורסים בסניף מודיעין-עילית לנשים המעוניינות לעבוד ולהשתלב במשרדי ההיי-טק בקרבת איזור מגוריהם. בלימודים ישימו דגש על לימודים על תוכנות אופיס 2007 המתקדמות ועל תוכנות רלוונטיות נוספות לתחום.

הפרויקט יצא לפועל במסגרת תוכנית 'צופיה' המשותפת למשרד התמ'ת וג'וינט ישראל, כאשר הקורס עתיד להימשך חצי שנה בשעות הבוקר ויחשב כ-600 שעות לימוד. בסיום הקורס יוענקו תעודות לבוגרות שסיימו את לימודיהן. יש לציין שבין מרכזי הלימוד השונים, אחוזי השמת העובדים של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בקרב חברות ההיי-טק והמפעלים, הוא מן הגבוהים ביותר.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.