חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורסים חדשים לגברים במודיעין עילית

לאחר ההצלחה הגדולה שרשמה שלוחת הנשים בשנים האחרונות במודיעין עילית של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית', בימים אלו נפתחת ההרשמה לקורסים חדשים לגברים, שיפתחו אי"ה בקרוב. בין הקורסים החדשים: הנהלת חשבונות, ניהול ומכירות וחשבות שכר.
הדרישה בתחום הנהלת חשבונות וחשבות שכר הינה בכל תחומי הפעילויות העסקיות והעבודה השוטפת בחברות, מפעלים, עסקים, מלכרי"ם ומשרדים החייבים בשירותים אלו. אחוז ההצלחה במרכז החרדי להכשרה מקצועית בתחומים אלו עומד על למעלה מ 95%, כאשר חלק ניכר מבוגרי המרכז החרדי נחטפים במקומות עבודה, מה שמבטיח לכם עבודה נחשקת בתום הלימודים.

גם בזירת השיווק יש התעוררות מחודשת בימים אלו. התחרות ההולכת וגדלה בתחום הצריכה יחד עם המצב הכלכלי, הביאו מנהלי ארגונים מסחריים רבים להכרה כי ללא מחלקת שיווק ומכירות בארגון, הם אינם יכולים להישאר בזירת התחרות. בקורס ניהול ומכירות של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' תלמדו לפעול על פי תוכניות עבודה מוגדרות מראש, מערכת יעדים וניהול איכותי בפעילות השיווק והמכירות לשיפור תוצאות עסקיות וביצועי מכירות.

כל הלימודים הינם פעמיים בשבוע בשעות הערב, ותעודות משרד התמ"ת יוענקו למסיימים בהצלחה את הלימודים. נציין, כי כמו כל תחום הלימודים כיום בציבור החרדי, גם בקורסים הללו, קיימת אפשרות למימון עד כדי 85%(!) על ידי ארגון "קמח", כך נשאר ללומד המקצוע לשלם רק חלק קטן ממחיר הקורס, ולצאת עם מקצוע מכובד ומניב ביד.

אם עדיין לא הצלחתם להחליט איזה מקצוע מתאים לכם? תוכלו להיכנס למרכז החרדי להכשרה מקצועית במודיעין עילית ולעבור מבחן התאמה מקצועי בן 4 שעות הנערך ע"י חברת תיל אינטרנשיונל. המבחן ניתן חינם לנרשמים עד ר"ח תמוז תשע"א. גלו את כישרונותיכם ומצאו את המקצוע ממנו תוכלו להתפרנס בכבוד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.