חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב תעשייתי, הכי יצירתי שיש

תלמידות קורס עיצוב תעשייתי ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' פיתחו בשיתוף עם אגודת על"ה, משחק פורץ דרך לילדים בעלי מוגבלויות

בשבוע שעבר התקיימה תערוכת עיצוב תעשייתי גדולה ומיוחדת שסיכמה את שנת הלימודים במגמה של המרכז החרדי להכשרה מקצועית. בתערוכה שנערכה ע"י תלמידות שנה א' ו-ב', הוצגו מודלים עיצוביים למוצרים שונים, באולם המרכז החרדי בבני ברק.

 

בתערוכה הציגו התלמידות מוצרים מיוחדים בקטגוריות שונות שפיתחו במהלך לימודיהן. בשונה מתערוכות עברו, ולקראת הישורת האחרונה של לימודי עיצוב תעשייתי ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית', הציגו התלמידות רף מקצועי גבוה במיוחד.

 

בין השאר היה אפשר למצוא בתערוכה מוצר ייחודי שפותח במיוחד עבור חווה חקלאית בבית שמש בשיתוף עיריית בית שמש. פריט נוסף שזכה להתעניינות רבה: קופסת משחקים רב חושית לילדים מוגבלים. המשחק החדשני פותח בשיתוף עם אגודת על"ה שאימצה את המוצר לשימוש קבוע במתקני המשחקים במרכזי השיקום אותם היא מפעילה. לאחר מחקר מקיף שנערך במשך חודשים רבים יחד עם מומחי ריפוי בעיסוק וגורמים מקצועיים רבים בתחומם, פיתחו תלמידות המגמה את המוצר, שבימים אלו גם נבחנת אופציית המשך הפיתוח ואפשרויות השיווק של המוצר החדשני, שפורץ דרך בטיפול במקרים שונים.

 

הגב' גוטרמן מנהלת לימודי הנשים בבני ברק אומרת, כי "תחום עיצוב תעשייתי הינו תחום מתפתח מאוד ואי"ה בסוף הלימודים תוכלנה התלמידות להתקבל למקומות עבודה גדולים במשק המחפשים תדיר עובדים בתחום הזה. במיוחד שהתלמידות מגיעות מהעולם החרדי, כך הן תסייענה רבות בפיתוח מוצרים שימושיים עם תוחלת חיים ארוכה מהרגיל".

 

עיצוב תעשייתי הינו תחום נחשק בשוק העבודה, בעקבות זאת, הקים 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' לפני כשנתיים את החוג לעיצוב תעשייתי הראשון בציבור החרדי לנשים. כמו כן, נמשכת ההרשמה לקורס נוסף לנשים שיפתח מיד לאחר החגים הבעל"ט.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.