חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סניף חדש למרכז החרדי להכשרה מקצועית בעיר חיפה

בשורה לתושבי הצפון: סניף חדש ל'מרכז החרדי להכשרה מקצועית'

לאור הדרישה הרבה למקום לימודים חרדי ומקצועי בצפון הארץ, נרתם ה'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' ופותח סניף חדש בחיפה כמענה לעשרות תלמידים חרדים.

סניפי המרכז החרדי להכשרה מקצועית קלטו עשרות תלמידים חרדים המתגוררים באזור צפון הארץ, שלמרות המרחק הגיאוגרפי וקשיי הנסיעה בחרו ללמוד במקום מובחר.

על מנת להקל על תלמידים אלו ולפתוח את האפשרות ללימודים לעשרות תלמידים נוספים החליטו בהנהלת המרכז החרדי לפתוח סניף נוסף וחמישי בחיפה, כך שישרת את כל תושבי צפון הארץ החרדים. החל מתושבי הגולן וכרמיאל ועד נתניה וזכרון יעקב שבמישור החוף, ע'י לימודים בקרבת מקום מגוריהם, יחסכו התלמידים זמן יקר ואת עלות הנסיעות.

ה'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' כבר רכש את שמו הטוב, כגוף מקצועי המתנהל תחת פיקוחם והכוונתם של גדולי ישראל, באווירת חרדית קפדנית ובהפרדה מלאה. אחוזי ההצלחה הגבוהים של המרכז יחד עם האווירה החרדית מושכים אליו תלמידים ותלמידות מכל רחבי הארץ. הדאגה להצלחת התלמידים היא בראש מעייניהם של מנהלי המרכז, ולשם כך עוברים התלמידים מבחני התאמה מיוחדים הבודקים את כישוריהם ואף את אישיותם של התלמידים. בגלל מבחני ההתאמה הללו, אחוזי ההצלחה של התלמידים גבוהים מאד ואין כמעט נשירה מהלימודים. בסיום הקורסים מקבלים התלמידים תעודה מוסמכת מהגורמים הרשמיים במדינה העוסקים בתחום הנלמד, והדבר מסייע מאד במציאת מקום עבודה הולם.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.