חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נחנכו משרדי ההנהלה הארצית בירושלים

בטקס צנוע ומרגש נחנכו משרדי ההנהלה הארצית של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' שחודשו ושופצו מהמסד ועד הטפחות, בעקבות השריפה הגדולה שאירעה במקום לפני 4 חודשים שכילתה את המשרדים על ציודם הרב.

בעקבות השריפה עברו משרדי ה'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' שיפוץ מסיבי ושודרגו מחדש, בין היתר הוספו מעבדות משוכללות וספריה טכנולוגית מתקדמת, על מנת לספק את מיטב הכלים ללימודים ברמה הגבוהה ביותר. חנוכת המשרדים החדשים עמדה בסימן התרחבות פעילות 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' החונכת בימים אלו מגמות לימוד רבות ונערכת לקליטת מאות תלמידים חדשים בשנת הלימודים הקרובה.

בקביעת המזוזה התכבד מייסד המרכז ד"ר אברהם פוס, שנשא דברים אודות נחיצותו הרבה של 'המרכז החרדי'. כמו"כ התכבדו בקביעת המזוזה בני משפחת פוס ומנהלי המרכז על כל שלוחותיו. הרב יוסי פרל יו"ר המרכז ציין את תנופת העשייה הגדולה לה זוכה 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית': "ב"ה אנו זוכים לאש מחודשת של עשייה ופעילות, תפילתנו שנזכה להוסיף ולשמש דרך לפרנסה בכבוד".

לאחר קביעת המזוזה התכנסו כל מנהלי 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' והדגישו בסיפוק רב את ההיענות הגבוהה והצלחת הרישום עבור המגמות השונות לשנת הלימודים הקרובה. יצוין, כי לאחרונה גוברת ההבנה בקרב מבקשי העבודה לחיוניות הגבוהה של לימודי מקצוע מאושרים, ומצטרפים רבים זוכים לרכוש כלים של ממש לפרנסה במגוון מגמות הלימודים המוצעים על ידי 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית'.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.