חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעצבים את המחר

בוגרי קורס אדריכלות ועיצוב פנים החרדיים, הפתיעו את המומחים בעיצוב אדריכלי של מבנים ייעודיים באמצעות מודלים והדמיות תלת ממדיות.

האושר והסיפוק ניכרו היטב על פני התלמידות החרדיות, כשהציגו את המודלים המיוחדים עליהם עבדו במהלך ארבעת החודשים האחרונים. המיצגים הפתיעו את המרצים והמנהלים נוכח הרעיונות המקוריים והמקצועיות שבלטו בכל פרט בפרויקטים.

מדובר ב- 110 נשים הלומדות ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' במסלול להנדסאיות אדריכלות ובמסלול לעיצוב פנים. וכן 28 גברים הלומדים במסלול הנדסאי אדריכלות.

ר'ח ניסן מהווה ב'מרכז החרדי' בשלוחת ירושלים שיא של ארבעה חודשי לימוד, כאשר לקראתו מסיימים הלומדים במגמת אדריכלות ועיצוב פנים, קורסים מורכבים העוסקים בתכנון ועיצוב אדריכלי.

את עבודת הגמר הגישו הבוגרים בעזרת שרטוטים מורכבים והדמיות תלת מימדיות ובכך המחישו את העבודה העצומה שנעשתה במהלך חודשי החורף. בכל הגשה נכחו המנחים האישיים, רכזת המגמה האדריכלית אפרת צימרמן, ההנהלה ותלמידי הקורסים.

בוגרי הקורסים הציגו רעיונות מעניינים ומקוריים לתכנון מרפאת טיפת חלב, מרכז לטיפול בילד המיוחד, גן ילדים, מרכז יום לקשיש, מרכז ייעוץ לאדריכלים ומעצבים, בתי מגורים ובתי עסק.

הפרויקטים הוגשו בפירוט נרחב מלווים בחוברות הסבר, תצלומים, מודלים בקנה מידה שונה, השרטוטים מלווים בתוכניות הדמיה בתוכנת REVIT.

הנהלת 'המרכז החרדי' יחד עם צוות ההוראה המקצועי התרשמו מאד מעבודת הבוגרים והבוגרות וציינו כי הפרויקטים מעידים על רמת הלומדים הגבוהה, על רצינות ומקצועיות ההנחיות, על אווירת הלימוד וההשקעה האדירה הנובעת מההשקעה הגדולה של תלמידי ותלמידות המכללה.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.