חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעמד חלוקת תעודות בשלוחת ירושלים

בטקס רב רושם שנערך בשבוע שעבר בירושלים, הוענקו תעודות גמר למאה בוגרות "המרכז החרדי להכשרה מקצועית" שסיימו בהצלחה מרובה את חוק לימודיהן והשתלבו בהצלחה במעגל העבודה.
בטקס המשותף לבוגרות המגמות: אדריכלות, חשבות שכר בכירה, ניהול מערכות משרדיות, הנדסאות תעשייה וניהול, הנדסאות תוכנה, הנהלת חשבונות וסוכני נסיעות, הוצגה תערוכה מרשימה של עבודות הגמר של הבוגרות שזכו כולן לתעודה מקצועית מטעם משרד התמ"ת, לשכת רואי החשבון, מה"ט והתאחדות סוכני הנסיעות של משרד התיירות.

בערב הייחודי נשא דברים מנכ"ל 'המרכז החרדי' הרב אברהם מרדכי הורן שבמשך שעה ארוכה מנה את נקודות ההצלחה שזכה 'המרכז החרדי' שאלפי בוגריו עד היום זכו לפרנסה בכבוד: "כשנפתחו שערי סייעתא דשמיא נפתחו עימם בס"ד שערי פרנסה, אין לי כל ספק שלא זכינו לכך אלמלא שערי דעת ויראת ה' שחקקנו במקום הזה". מייסד 'המרכז החרדי' ד"ר אברהם פוס פרס את חזונו הגדול לאפשר פרנסה בכבוד לאלפי משפחות בני תורה, וציין בהתרגשות את העידוד התמידי של גדולי התורה לו זוכה 'המרכז החרדי' כמי שמוביל מזה שנים את העשייה הברוכה לפרנסה בכבוד.

נציג מה"ט – המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ומדע מר שמעון דוד, הביע את התפעלותו הרבה מהישגי הבוגרים ואווירת המשפחתיות הייחודית של 'המרכז החרדי' הזוכה לאחוזי השמה גבוהים בזכות השקעת הצוות ומסירותו המקצועית. יו"ר 'המרכז' הרב יוסף פרל בירך את הבוגרות עם צאתן לשוק העבודה שיהא שם שמים מתאהב על ידן בכל מקום.

את הערב המרשים הנחתה גב' ר. אפשטיין מנהלת לימודי הנשים בשלוחת ירושלים שהזמינה בזו אחר זו את נציגות הבוגרות שציינו בהתרגשות את ייחודו של 'המרכז החרדי' כמקום בנוי ומוכן להצלחה. בוגרת המגמה לאדריכלות הגב' מ. קופרשטוק שהיא כבר סבתא לנכדים רבים, ריתקה את הקהל בדבריה הנרגשים אודות הזכות ייחודו הנפלא של המקום הזה. בין מקבלות התעודה בלטה מנהלת המגמה בהנהלת חשבונות, שקיבלה בעצמה תעודה בערב זה ב… חשבות שכר בכירה.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.