חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול תכנון ועיצוב מוצר ב-100 אחוזי מימון!

אמנית? בואי לעשות מהכישרון שלך מקצוע

מסלול תכנון ועיצוב מוצר

ב-100 אחוזי מימון!

עכשיו בשלוחת בני ברק של המרכז החרדי להכשרה מקצועית:

המגמה המובילה, המעודכנת והיצירתית – בהזדמנות חסרת תקדים

 

אומרים שאת אמנית בנשמה. הכישרון פורץ לך בין האצבעות. חומרים מרגשים אותך. את מחפשת את ההזדמנות לחבר את כל הקצוות וליצור לעצמך מקצוע שישלב את מה שאת אוהבת יחד עם פרנסה איכותית. וזה קורה בדיוק עכשיו עם היציאה לדרך של המסלול לעיצוב תעשייתי בשלוחת בני ברק של המרכז החרדי להכשרה מקצועית: מגמה שמוציאה אותך מעודכנת, מניחה לך ארגז כלים מלא בידיים ועושה את כל זה ב-100% מימון למתאימות.

"בחורף שעבר התנהלה המחלקה לעיצוב מוצר במרכז החרדי בלמידה מרחוק, בדיוק כמו בכל העולם", משתפות רכזות המגמה צביה ועלני ואיריס זהר. "זו לא הצורה המועדפת בלימודי עיצוב מוצר, לימודים שדורשים לחיות ולגעת בחומר, ובכל זאת הצליחו תלמידות שנה ב', בסיוע צוות ההוראה שנותן את כל הלב, למתוח את היצירתיות למקומות שלא חלמנו עליהם בפרויקט אריזות מרגש.

"בתרגיל המסורתי היה עליהן לבחור מותג מוכר, לחקור את המאפיינים ואת ההיסטוריה העיצובית שלו ולפתח קונספט חדשני של אריזות עבור מוצרים חדשים שאפילו המותג עצמו לא דמיין".

התוצאה הייתה מבול של חדשנות יצירתית.

מותג הטיפוח 'דיור' המוכר לכל אישה קיבל מוצר חדש בידיה האמונות של שירה אשכנזי: ערכת הדלקת נרות בעיצוב אלגנטי המאפיין את אריזות הבשמים של החברה היוקרתית.

הדס לב עיצבה קולקציית אריזות למיצי בריאות טבעיים, כשהפקק משקף את טעם המיץ אותו הבקבוק מכיל ומדמה את סחיטת הירק ונזילת המיץ בפינה.

בתיה לוי יצרה קולקציית אריזות נשיאה עבור מותג בירה – אריזות נשיאה לים ולטיולים לבקבוקים ולפחיות בירה.

מרגנית שלום הציעה קולקציית אריזות למוצרים לילדים עבור המותג 'טבע נאות': אריזות לנעליים, מגפיים ומזרן עגלה, כשכל האריזות הופכות למשחקים שבבסיסם לוח שעם.

רות הבריקה עם קולקציית אריזות עבור המותג 'קליק'. האריזות לחטיפי השוקולד מיועדות לקהל יעד בוגר ומאפשרות אכילה משותפת ודו צדדית.

ברכי גוזי ביטאה את הרכות, הטוהר והבראשיתיות חסרת העטיפות של תינוקות עם קולקציית אריזות למוצרי טיפוח לתינוקות עבור המותג 'ללין'.

ולאה רוקח הדגישה את הקשר של מיצי הפירות הסחוטים לצורת הפירות הטבעית באמצעות קולקציית אריזות למיצי פירות טבעיים עבור המותג 'ספרינג'.

ועכשיו הגיע הזמן שלך לעלות על הבמה.

משך הלימודים: 3 שנים מרתקות. חייגי כבר עכשיו 052-3592025 או 053-3132368, והתחילי ליצור עתיד!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.