חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול מקצועי חדש במגזר החרדי – הנדסת חשמל

כשבוחרים מקצוע, חשוב לבדוק האם יש דרישה בשוק ואופק קידום בהמשך. לאור קריטריון זה, בולט במיוחד מקצוע 'הנדסת חשמל' אשר יש לו כיום ביקוש גבוה בשוק התעסוקה. ב"מרכז החרדי להכשרה מקצועית" נפתחת בשנת הלימודים הקרובה מגמת הנדסת חשמל. מקצוע זה כולל לימודים עיוניים רבים, והמבקשים להתקבל למגמה זו צריכים להיות בעלי יכולת אנליטית גבוהה. מדובר במקצוע יוקרתי ומאתגר, ולכן מקפידים במרכז החרדי לקבל אליו רק את אלו שהוכיחו יכולות מתאימות במבחן ההתאמה.

הנדסאי חשמל יוכל לעבוד במבחר רב של חברות בתעשייה, ובאפשרותו לעבוד גם בעבודות חשמל מורכבות באופן עצמאי וסמכותו גבוהה מאוד. השכר ההתחלתי הממוצע של הנדסאי חשמל מתחיל הוא כ-8000 ש"ח, ובעל ניסיון באזור 10-14 אלף ש"ח. בגלל הביקוש, ההשמה בתחום היא מהירה יחסית.

מדובר במגמה חדשה במגזר החרדי. עד היום אלו שהתעניינו במקצוע זה היו צריכים לנדוד למוסדות שאינם מתאימים לאנשים חרדיים, וכעת המסלול החדש ב"מרכז החרדי להכשרה מקצועית" נותן לכך מענה הולם. השילוב של מקצוע יוקרתי ומבוקש עם מוסד וותיק המעניק אפשרויות לימוד המתאימה לבני תורה הוא הפתרון המושלם עבור המחפשים לרכוש מקצוע זה.

'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' מוביל על פני מכוני הלימוד השונים במגוון רחב של מקצועות ההנדסאות וגם למעלה מ- 35 מגמות תעודה נוספות בחמש שלוחות ברחבי הארץ. במרכז החרדי מלמדים מיטב המרצים הבכירים בכל מגמה, ופועלים בשיתוף פעולה עם מה"ט בתחום ההנדסאות, מחשבים, מנהל ושיווק, עיצוב וגרפיקה בשיתוף משרד התמ"ת, חשבונאות בשיתוף נציבות מס הכנסה ולשכת רואי חשבון ועוד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.