חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאות נרשמים בתוך כשבוע וחצי ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית'

קובעים שיאים חדשים. במרכז החרדי להכשרה מקצועית קבעו בחודש האחרון שיא רישום חדש: למעלה מ 230 נרשמים תוך שבוע וחצי לקורס ניהול רשתות מחשבים, שיוצא בימים אלו לדרך במימון מלא של משרד התמ"ת, המקיים מזה תקופה ארוכה שיתוף פעולה ייחודי עם 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית'.
בעקבות הביקוש בתחום ניהול רשתות מחשבים וכמי שמניפים את דגל הפרנסה בכבוד, הצליחו לפני כחודש ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' להביא לפתיחת קורס בניהול רשתות מחשבים ולהשיג מימון מלא ע"י משרד התמ"ת.

הפרסום אודות פתיחת הקורס יצר הדים רבים, ומאות תלמידים נרשמו מאז הפרסום בחודש האחרון במוקדי הרישום של המרכז. בעקבות הרמה הגבוהה של הקורס היוקרתי ערכו במרכז סינון ראשוני של הנרשמים, זאת לקראת מבחני המיון של משרד התמ"ת. בבחינה שנערכה לפני שבוע התברר כי 99% עברו את בחינות משרד התמ"ת וכבר בימים אלה החלו את הלימודים בשלוחת ירושלים של המרכז החרדי.

מנכ"ל 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' אברהם הורן אומר כי "ההיענות הגבוהה לקורס הפתיעה גם אותנו בהנהלת המרכז, ובעקבות הביקוש הרב ביקשנו ממשרד התמ"ת מימון נוסף לפתיחת מחזורים נוספים. אנחנו כבר בימים אלו אנו נערכים לקראת פתיחת המחזור השני בירושלים, ואי"ה בשבועות הקרובים גם בשאר שלוחות המרכז החרדי להכשרה מקצועית ברחבי הארץ".

בקורס יתמקדו בלימוד נושאי אבטחת מידע, ניהול רשתות מחשב והכנה לבחינות שע"י חברת מיקרוסופט העולמית לתוארMCITP , המהווה הסמכה בינלאומית למנהלי רשתות ומקנה את היכולת לבוגרי המסלול לנהל רשתות תקשורת המבוססות על טכנולוגיית מיקרוסופט.

הקורס מועבר בשעות הערב, זאת כדי לא לפגוע בזמן הלימודים. למסיימי הקורס בהצלחה תוענק תעודת גמר של משרד התמ"ת, והם יוכלו להשתלב בהצלחה בתפקידי ניהול רשתות בעולם היי טק הפרטי והציבורי. כל זאת כאמור, כאשר הקורס ממומן 100 אחוז(!) ע"י משרד התמ"ת.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.