חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לשנה טובה תתפרנסו…

המרכז החרדי עם עולם חדש של הזדמנויות:

שתהיה לכולנו

שנה טובה ומפרנסת!

המרכז החרדי להכשרה מקצועית מאחל לכל בית ישראל

שנה פורייה, מובילה ומרחיבת אופקים

 

הנה החלטה שכדאי שתאמצו לקראת תשפ"ב הבאה עלינו לטובה ולברכה: הגיע הזמן להצטרף לאחד ממסלולי ההכשרה המובילים של המרכז החרדי להכשרה מקצועית, להירשם למגמה מבוקשת, לרכוש מקצוע עם תלוש משכורת גבוה בצדו, לצאת עם דיפלומה פותחת שערים ומדהימת בוסים ולהיכתב בסייעתא דשמיא בספר פרנסה וכלכלה.

גם בתשפ"ב ימשיך המרכז החרדי לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב כבר מחצית יובל מפואר – להתאים לכם את הקורסים הכי מקצועיים, הכי חדים, הכי ממוקדים – בהצלחה חסרת תקדים שמתפרסת על פני שש שלוחות הממוקמות בלב הריכוזים החרדיים, עשרות אלפי בוגרים ואינספור משרדים, חברות, מפעלים, עסקים ועוד.

גם בתשפ"ב ימשיך המרכז החרדי להוביל את זירת התעשייה בישראל ולשלב בוגר אחר בוגר, בוגרת אחר בוגרת, בכיסאות החמים של המשק המקומי, לזהות את המגמות הבולטות הבאות, להתעדכן בחידושים האחרונים ולעטוף הכול במערך לימודי שכבר עובד בעשרות מקצועות ובשלל תחומים.

גם בתשפ"ב ימשיך המרכז החרדי לעמוד בראש חנית לימודי ההנדסאים, לקטוף את המקום הראשון במצוינות ובהישגיות, לטפס יחד עם התלמידים והתלמידים לפסגה בכל פעם מחדש ולהתמלא בנחת כשהם ייצאו בכוחות עצמם לשביל עצמאי, מלווים בידע שאין לו תחליף, בכישרון שלוטש עד להברקה מקסימלית ובברכת הדרך נרגשת.

גם בתשפ"ב ימשיך המרכז החרדי לפתח את אגף ההשמה חובק העולם שלו, לטפח את הרשימות הארוכות המאגדות מעסיקים פוטנציאליים ומקומות עבודה אופציונליים, לתווך בין הבוגרים והבוגרות הטובות ביותר שתמצאו להצעות העבודה הבכירות ביותר שתראו ולדעת שבית יהודי נוסף זוכה לפרנסה ראויה בדיוק כמו שמגיע לו.

וגם בתשפ"ב ימשיך המרכז החרדי לשמור ביתר שאת על הצביון המוקפד שמאפיין אותו, על הדרה מוחלטת של תכנים אקדמיים שנאסרו על ידי גדולי ישראל, על ההליכה הברורה לאור כללי הוועדה הרוחנית המחמירה, על אורח חיים שמותאם מקסימלית לתלמידים בני הציבור החרדי ועל הנהלה מאה אחוז חרדית שמדברת איתכם מקרוב בשפה שלכם.

להתראות תשפ"א. נתראה בתשפ"ב מקצועיים עוד יותר, מובילים עוד יותר, ממוקדים אפילו יותר.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.