חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לימודי מקצוע, רק במסגרת המקפידה על ערכי התורה

בימים אלו החלה שנת הלימודים בכל המרכזים המקצועיים ברחבי הארץ. פתיחת שנת הלימודים ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' בירושלים, הייתה השנה מפתיעה מהרגיל. מאות תלמידות ממגמות שונות הגיעו לכנס פתיחת הלימודים, כדי להכיר את חברותיהן לספסל הלימודים ולהכרות עם מנהלי המרכז ורכזי מגמות הלימודים

בכנס שהתקיים השבוע בשלוחה הירושלמית בבית עופר בגבעת שאול, כיבד בנוכחותו הרה"ג ר' אליהו שלזינגר רב שכונת גילה, שדיבר על החשיבות בלימוד מקצוע במסגרת המקפידה על ערכי התורה, כדי שהתלמידה תוכל להקים בית של תורה. הצלחתה תלויה בהשתדלות שתעשה בתפילה ובסייעתא דשמיא.

מנכ"ל 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' הרב אברהם הורן אמר כי, "שנת לימודים חדשה מביאה איתה המון ציפיות לעשייה ברוכה. רק לפני שבועות ספורים סיימו אצלנו מאות תלמידים ותלמידות בהצטיינות ומשתלבים בימים אלו במקומות עבודה. כולי תקווה כי גם אתן תוכלנה בסוף שנת הלימודים לראות את פרי עמלכם ולהצטיין במקום הלימודים הטוב ביותר במגזר החרדי". מנהלת לימודי נשים בשלוחה הירושלמית הגב' רבקה אפשטיין הסבירה לתלמידות על מבנה הלימודים הייחודי המותאם לאישה החרדית, על תוכנית הלימודים ונהלים עליהם יש להקפיד כדי להגיע למטרה הרצויה, ואיחלה להן הצלחה בלימודים.

מיד לאחר ההתכנסות, עברו התלמידות לכיתות הלימודים להיכרות עם רכזי המגמות, כאשר כל תלמידה קיבלה פולדר מיוחד הכולל ערכת לימודים ולוח שנה לשנת הלימודים החדשה. אין ספק כי כעת ב"ה רואים את פירות ההצלחה בהשמת בוגרי 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בחברות ומשרדים המובילים בתחומם, מה שמעודד תלמידים רבים אחרים להצטרף להצלחה.

בין הקורסים שהחלו את הלימודים ניתן למצוא מגמות פופולאריות, ביניהן: עיצוב גרפי מולטימדיה ועיצוב אתרים, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, הנהלת חשבונות סוג 1 / 2 / 3, חשבות שכר בכירה, ניהול מערכות משרדיות, מזכירות רפואית ועוד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.