חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לימודי הנדסאות במימון מלא של משרד התמ"ת

מהפכה בעולם לימודי המקצוע בציבור החרדי. לראשונה החל המכון הגבוה לטכנולוגיה ומדע מטעם משרד התמ"ת להעניק מימון מלא ללימודי הנדסאות. ועכשיו כחלק משיתוף פעולה פורה הקיים בין משרד התמ"ת ל'מרכז החרדי להכשרה מקצועית', גם גברים שסיימו את חוק לימודם בכולל ויצאו לעסוק לפרנסתם יוכלו לקבל מימון לימודים מלא במספר מגמות הנדסאות מצליחות.
מלגת הלימודים כוללת: החזר לימודים מלא, מימון עלות בחינות, מימון הנחיית פרויקט גמר, דמי הגנת פרויקט ואפילו נסיעות מחוץ לעיר (!). תוכלו ללמוד בשלוחות בני ברק, ירושלים ואשדוד של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית': אדריכלות, הנדסאות תוכנה והנדסאות בניין. מקצועות אלו נחשבים ונדרשים מאוד בשוק העבודה ופוטנציאל ההשתכרות בהם גבוה במיוחד.

מקצוע האדריכלות הפך בשנים האחרונות למבוקש מאד בציבור הכללי והחרדי. המודעות לחשיבות תכנון ועיצוב הבית באופן מקצועי גדלה מאד, ובכל פרויקט של רכישה או שיפוץ בית נעזרים באדריכל מומחה. תחום הנדסאות תוכנה הוא תחום מדעי-טכנולוגי המתפתח בכל עת וקיימת דרישה קבועה להנדסאי תוכנה בתחום ולבוגרי ישיבות אף יותר, מפאת יכולתם המחשבתית לעסוק בבעיות לוגיות ומתמטיות סבוכות. גם בהנדסאות בניין תרכשו פיתוח מיומנויות וידע בתכנון ובפיקוח על הבניה. התמצאות במקצועות נלווים של תכנון, ביצוע ופיקוח בבניה.

מסיימי הקורסים במרכז החרדי להכשרה מקצועית יקבלו תואר הנדסאי מטעם מה"ט – מכון הגבוה לטכנולוגיה של משרד התמ"ת. ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' מקיימים בבלעדיות כבר 12 שנה לימודים אינטנסיביים בתחום ההנדסאות בהצלחה רבה, כאשר בוגרים רבים משמשים כיום כהנדסאים בכירים במשרדים גדולים או כעצמאיים. נתוני ההשמה של הבוגרים מספרים את סיפור ההצלחה בצורה הטובה ביותר: יותר מ 90 אחוזי השמה בתחום ההנדסאות, כאשר חלק מהם פתחו בהצלחה רבה משרדים פרטיים המשגשגים בפעילותם.

יש לציין כי ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' משלבים את המכינה הנדרשת לחסרי רקע יחד עם לימודי ההנדסאות, ובכך חוסכים שנה עד לקבלת התעודה הנחשקת. הקורסים שיפתחו בשבועות הקרובים מיועדים לגברים ויועברו בשעות הערב כדי לא לפגוע בזמן הלימוד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.