חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ככה תלמדו יישומי מחשב בעולם העסקים

אין מחלוקת על חשיבותו הגדולה של המשרד הממוחשב בניהול המודרני. הצורך הגדול בידע, שליטה וכלים לניהול משרד ממוחשב מציב אתגרים לפתח מכוני ההכשרה בציבור החרדי. ה'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' המניף את דגל החדשנות בעולם ההכשרה המקצועית, החליט לפתוח קורס מאתגר בניהול טכנולוגיות מתקדמות, שייתן כלים מעשיים בתחום יישומי המחשב בעולם העסקים המודרני.

מטרת הקורס הינה, להכשיר את התלמידים לתפקידי ניהול ושיווק בארגונים ועסקים גדולים, באמצעות התוכנות הפופולאריות ביותר בעולם העסקים, בין שאר התוכנות: Office של מיקרוסופט, (ERP) Priority – תוכנה לניהול משאבי ארגון, MS – Project – תוכנה לניהול פרויקטים. הקורס יעניק כלים ומיומנויות להיכרות מעמיקה יותר עם מגוון האפשרויות בניהול הממוחשב.

הקורס שיפתח בשבועות הקרובים מיועד לנשים וגברים כאחד, כאשר לנשים יתקיים הקורס בשעות הבוקר ובשעות הערב יועבר הקורס לגברים. למסיימי הקורס בהצלחה תוענק תעודת גמר של המרכז החרדי להכשרה מקצועית של 'יישומי מחשב בעסקים' והם יוכלו להשתלב בהצלחה בתפקידי ניהול ושיווק במשק הישראלי.

יצוין, כי תחום הלימודים לגברים בציבור החרדי משתלם כיום במיוחד, כאשר חלק מהקורסים ממומן עד כדי 85(!) ע"י סבסוד ציבורי, בין השאר על ידי ארגון "קמח", כך נשאר ללומד המקצוע לשלם רק חלק מזערי ממחיר הקורס, ולצאת עם הכשרה מתאימה שתפתח לו דלתות במקומות עבודה נחשבים.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.