חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חלוקת תעודות בשלוחת בני ברק

ראש עיריית בני ברק ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית': "לימודי הליבה שלנו זה החינוך לתורה ודרך ארץ ועליהם לא נוותר"

"לימודי הליב"ה שמשרד החינוך רוצה להקנות לנו בגיל צעיר, לא רלוונטיים מבחינתנו, תמיד יהיה אפשר לרכוש אותם בצורה מקצועית גם בעתיד" את הדברים אמר הרב יעקב אשר – ר"ע בני ברק, בטקס חגיגי ומרשים שנערך בשלוחת 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בבני ברק. באירוע חולקו תעודות הסמכה מקצועיות לכ 50 בוגרות שסיימו בימים אלו קורסים מקצועיים ברמת-על בתחומי האדריכלות, המחשוב, מינהל ושיווק, חשבונאות ועיצוב גרפי.

מר סמי מלול – מבכירי המה"ט שנכח באירוע התפעל מאוד מרמת ההישגים, "אני מכיר הרבה מקומות לימוד בכל הארץ, ואני יודע שכדי להגיע לתעודה הנכספת עוברים מבחנים לא קלים, ובכל זאת אני מוכרח להודות בפה מלא כי ההצלחה של התלמידים החרדים מרגשת אותי כל פעם מחדש".

גם ר"ע בני ברק הרב יעקב אשר שכיבד בנוכחותו את האירוע יצא בקריאה למנהלי מערכת החינוך בישראל: "לציבור החרדי יש ליב"ה משלו – החינוך היהודי לתורה ודרך ארץ ועליהם לא נוותר, את הליב"ה שהם רוצים להקנות לנו בגיל צעיר, תמיד יהיה אפשר לרכוש בצורה מקצועית גם בעתיד, במיוחד כשרואים את התוצאות של מקום כמו 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית'. את הדברים הללו אני דואג להשמיע ללא הרף במשרדי הממשלה השונים. תנו לנו את הכלים, אנחנו כבר נדאג להצליח בעצמנו יותר מכל".

מנכ"ל 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' אברהם הורן הודה למנהלי שלוחת בני ברק הגב' ב. גוטרמן וברק עמר על מסירותם הרבה, והוסיף כי "כל תלמידה פה השקיעה את מיטב זמנה וכשרונה כדי להגיע לקו הסיום הזה, האתגר שלנו הוא להשלים את המשימה ולהשתדל לדאוג להשמה, כדי שכל אחת מהן תוכל לעבוד ולפרנס את ביתה, בדרך יהודית שתסייע לה להגשים הייעוד: להקים בית של תורה".

באירוע סיפר ר' יהודה פוס על חזונו של אביו מייסד המרכז החרדי ד"ר אברהם פוס ז"ל , שכל חפצו היה להקים מקום לימודים מקצועי אך עם זאת בצורה מותאמת לציבור שלנו עם הקפדה ברורה על דרישות ההלכה. גם יו"ר המרכז החרדי ר' יוסף פרל בירך את הבוגרות ואמר כי "'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' הינו עמותה ללא כוונות רווח, הדבר היחיד שאנו רוצים להרוויח ממנו זה האפשרות לתת לנשים את האפשרות לפרנס את עצמן בכבוד, ועל כך גאוותינו".

באירוע התרשמו כולם מתערוכה מיוחדת שהציגה את הישגי הבוגרות בתחומי המקצוע שנלמדו. לקראת חתימת האירוע, אותו הנחתה הגב' ב. גוטרמן, מנהלת שלוחת הנשים בבני ברק, הועלה מיצג המתאר את העשייה הנרחבת של המרכז. אחרי כן הוענקו התעודות לבוגרות הקורסים ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית', מסמך המהווה הכרה מקצועית, ופתח שערים רבים במקומות עבודה נחשבים.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.