חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השר בן אליעזר בביקור ב'מרכז החרדי'

אני מעוניין שדגל זה של 100% השמה ישמש כמודל לחיקוי בכל מכוני הלימוד באשר הם, בדרך זו נחולל

במסגרת בדיקה מקצועית של מצוקת התעסוקה בציבור החרדי, ביקר שר התמ"ת פואד בן אליעזר וצמרת משרדו בעיר מודיעין עילית ובמרכזי התעסוקה שבה, וסייר במרכז הלימודים של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בעיר. לסיור התלווה ראש העיר מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן והרב אברהם הורן מנכ"ל המרכז החרדי שפרש בפני השר וצוות המשרד את פעילות 'המרכז החרדי' על שלוחותיו השונות, מגמות הלימודים ואחוזי ההשמה בשוק העבודה. הרב גוטרמן שיבח את השר על פעילות משרדו להכשרה מקצועית במסגרת 'המרכז החרדי' ששינתה משמעותית את מפת התעסוקה בעיר. "מאז שנכנסתי לתפקידי פעלתי להביא את המרכז החרדי לעיר כמרכז המתאים ביותר באופיו ובמקצועיותו לציבור התושבים, אני קורא לשר לראות את המהפכה המתחוללת כאן ולהזרים משאבים לפעילות זו, שתצמיח בסופו של דבר אלפי מקומות תעסוקה חדשים בעיר".

במשך שעה ארוכה עבר השר בין הכיתות כשהוא משוחח עם צוות ההוראה ומנהלי המגמות השונות על מתכונת הלימודים ושלבי ההכשרה השונים., בשלב כלשהוא הפתיע השר וביקש לדעת במקום את נתוני ההשמה בכל אחד מהקורסים המתקיימים באותה העת. להפתעתו פרש הרב הורן את נתוני ההשמה הגבוהים בקורסים השונים המתקרבים ל-מאה (!) אחוזי השמה כשהשר אינו מסתיר את התפעלותו מהמפכה המתחוללת בהצלחה מרשימה בעיר.

בתום הסיור נועד השר וח"כ א, נוקד סגנית השר והפקידות הבכירה לישיבת עבודה עם הנהלת 'המרכז החרדי' כשהשר מבטיח לעמוד לימין 'המרכז החרדי' ביתר שאת: "אני נרגש מהיקף הפעילות, ואני בהחלט מופתע מרמת המקצועיות של 'המרכז החרדי' ומנתוני ההשמה הגבוהה של התלמידים החרדיים בשוק העבודה, אני מעוניין שדגל זה של 100% השמה ישמש כמודל לחיקוי בכל מכוני הלימוד באשר הם, בדרך זו נחולל מהפכה בכלכלת ישראל" דברי בן אליעזר.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.