חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקורס שמעצב תעשייה

 הקורס שמעצב תעשייה

שוב הצלחה לתלמידות המרכז החרדי,      הפעם בקורס הנדסאי עיצוב תעשייתי

 

אתם מופתעים? אנחנו כבר לא. זה מזמן הפך לריטואל קבוע, התלמידות של המרכז החרדי קוטפות ללא קושי את הציונים הגבוהים במדד הארצי. השבוע, במרכז החרדי עשו זאת שוב, עוד מחזור בקורס עיצוב תעשייתי הגיש הגנה מושלמת לבוחני מה"ט וסיים בהצלחה את תכנית הלימודים.

הקורס נותן מעטפת לימודית רחבה מפי המרצים הבכירים בתחום, והוא כולל תכנית לימודים של שלוש שנים, עשירה בצבע, צורות, תוכנות גרפיות ותלת ממד. רמת הלימודים גבוהה, וזה ניכר היטב בתוצאות המדהימות שיצאו תחת ידי התלמידות, שנדרשו לעצב מוצרים שונים, והגישו יצירות מיוחדות.

רכזת המגמה הגב' איריס זוהר סופר מספרת כי "התלמידות הגישו פרויקטים משמעותיים, חלקם ממש מרגשים", יצירה מרגשת אחת שתפסה את עינינו- כיסא אמבטיה לילדים בעלי מוגבלות תנועתית, תוכל לעזור לאין ספור משפחות שמתמודדות עם בעיה כזו יומיום. מתקן נשיאה ייעודי לפאה, אריח ליצירת קיר ירוק בבית, עגלה להגשת קינוחים ומנות אחרונות, מחיצה מתקפלת לכניסה לבית, אלו רק חלק קטן ממגוון ההגשות. הבוחנים שהציבו רף בחינות גבוה במיוחד, ציינו לשבח את ההשקעה והמסירות של צוות המכללה, ואיך שגם בשנה מורכבת כל כך, הצליחו להגיע לתוצאות מרשימות כמו אלו.

המחזור הזה מצטרף לאין ספור בוגרות שכבר מאיישות משרות בכירות בחברות פיתוח מוצרים, וחוזרות הביתה עם משכורות מכובדות. עם דיפלומה נחשבת, המוכרת ע"י מה"ט – משרד העבודה והרווחה, והרשמה במרשם הנדסאים, הן יוצאות לדרך מקצועית חדשה ומרגשת, הודות לאגף ההשמה המחבר את הבוגרות עם מקומות העבודה הנחשבים בארץ.

אז אם את יצירתית, אומנית, ובעלת מעוף, כדאי שתסדרי לעצמך מקום במחזור הבא, מיד מתחילים! חייגי כבר עכשיו 03-5701717 (שלוחה 3) ותתחילי לעצב את התעשייה.

לנרשמות בחודש הקרוב- הלימודים חינם!

 

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.