חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקורס הראשון של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בעיר חיפה הסתיים בהצלחה מרובה

נדמה שרק לא מזמן פתח 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' את שעריו גם בעיר חיפה וכבר בשבוע האחרון הסתיים לו הקורס הראשון של גרפיקה ממוחשבת לנשים בהגשת פרויקט גמר מיוחד ובהצלחה מרובה.
בפרויקט גמר שהגישו התלמידות, היה ניכר היטב כשרונן הרב וטביעת האצבע המקצועית של ראשי הקורס ומרצי המרכז החרדי. בין שאר המבקרים בתערוכת הגמר המיוחדת, הגיע גם נציג יהדות התורה בעיריית חיפה הרב אריה בליטנטל, שידיו רב לו בהקמת שלוחת 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בצפון הארץ, המהווה מקום שואב לאוכלוסיה חרדית גדולה באזור הצפון אשר עד היום היו צריכים לנסוע דרך ארוכה כדי ללמוד מקצוע באווירה ראויה והחל מפתיחת השלוחה החיפאית, מצאו מקום ראוי לרכוש בו מקצוע מבוקש ולהתפרנס בכבוד. הרב בליטנטל גם בירך את התלמידות ואיחל להן הצלחה מרובה בכל מעשיהן.

מנכ"ל 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' ר' אברהם הורן אמר כי, "אנו במרכז החרדי מרגישים שליחות עצומה בפתיחת פתח לתלמידים שיצליחו אי"ה להתפרנס ממעשה ידיהם. על אחת כמה וכמה בקורס ראשון בשלוחת חיפה, שמצטרף אף הוא לשורה ארוכה של קורסים מוצלחים במרכז החרדי בכל רחבי הארץ. כמו כן אני רוצה לברך את בוגרות הקורס ואת הנהלת השלוחה בעיר חיפה ואת הרב אריה בליטנטל שמסייע לנו רבות בפעילותינו בצפון".

בשלוחת חיפה מדגישים כי גם קורס הנהלת חשבונות סוג 1 מסתיים בימים אלו, בעוד תנופת ההצלחה ממשיכה ע"י פתיחת מגמות נוספות בשלוחה לגברים בשעות הערב ולנשים בשעות הבוקר, בין השאר: הנדסאות ואדריכלות, עיצוב פנים, הנדסאות תוכנה, ניהול רשתות, מזכירות רפואית ועוד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.