חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנצחת זכרו של מייסד המרכז החרדי

מועצת הנהלת 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' התכנסה להנצחת זכרו של המייסד הרב אברהם פוס ז"ל

עם תום השבעה לפטירתו של מייסד 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' הרב אברהם פוס ז"ל מי שהוביל במסירות נפש את מהפיכת התעסוקה של הציבור החרדי, התכנסה מועצת הנהלת 'המרכז החרדי' לישיבה מיוחדת בה הועלה זכרו הטהור ונבחנו דרכים ויוזמות להנצחת שמו בפעילויות המרכז השונות. בישיבה המיוחדת השתתפו גם נציגי המשפחה בראשות בנו הגאון ר' יהודה יעקב פוס שליט"א ראש כולל 'תבונת יהודה' חבר הנהלת המרכז החרדי.

במשך שעה ארוכה העלו הנוכחים על נס את חזונו הגדול של ר' אברהם שראה בעיני רוחו כבר לפני שנים את הצורך הקיומי לייסד מקומות לימוד מקצועיים תחת עינם הפקוחה של גדולי הדור, שיעניקו מפתחות ואפשרויות פרנסה לאלפי משפחות בישראל, חזון עליו מסר את נפשו עד יומו האחרון, ובפרט בימי חוליו שציוה להמשיך את תנופת הפיתוח של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' ביתר שאת ולהקים מגמות חדשות בהכוונת גדולי הדור שליט"א מהם זכה לקרבה ולחיבה יתירה. 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' שהוקם כמלכ"ר לפני 13 שנה בכדי לתת מענה של פרנסה בלימודים מקצועיים המותאמים לציבור החרדי בהפרדה מלאה, תוך פיקוח אדוק על התכנים הנלמדים.

חברי מועצת ההנהלה שמעו סקירות מפורטות על העלייה המרשימה בהיקפי הרישום לקראת שנת הלימודים החדשה, והוספת הקורסים המיוחדים בהנדסה אזרחית ועיצוב תעשייתי מטעם מה"ט, זאת מעבר לקורסי הנדסאי אדריכלות ותכנות מחשבים המתקיימים כבר שנים בהצלחה והוציאו מאות תלמידים שזכו לפרנסה בכבוד. בתום הדיונים החליטה מועצת ההנהלה להעמיד את שנת הלימודים בתנופת התפתחות והתרחבות בסימן חזונו הגדול של המייסד הדגול, ולאפשר למאות תלמידים חדשים להגיע לפרנסה בכבוד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.