חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרכז החרדי מציג: תערוכת גמר עיצוב תעשייתי

בשבוע האחרון נפתחה תערוכת הגמר של בוגרות מגמת עיצוב תעשייתי ב"מרכז החרדי להכשרה מקצועית". מדובר בתערוכה מושקעת המציגה לראווה עבודות מרהיבות בעיצובים חדשניים של מגוון מוצרים. בתערוכה ניתן לראות רעיונות עיצוביים חדשניים למוצרים שונים, ופיתוח פטנטים חדשים. התערוכה פתוחה לציבור הרחב, וכבר ביקרו בה גם תעשיינים, ראשי ערים, אנשי עסקים ובעלי משרדים בתחום העיצוב.

באירוע הפתיחה דיבר ד"ר מיקי ויס, המפקח על מגמת עיצוב תעשייתי במה"ט, וסיפר שבתחילת הדרך לא האמין שהתחום הזה יכול להצליח במגזר החרדי. "במדובר בתחום לימודים קשה, שאינו מתאים לכל אחת", הוא הסביר, "אבל היום, אני שמח לומר שטעיתי. התערוכה כאן היא ההוכחה הטובה ביותר לכך שנשים חרדיות יכולות להצליח בגדול בתחום הזה".

"מדובר בעבודות ברמה גבוהה מאד בתחום" אומר אחיה גריזים, מנהל מגמת העיצוב במרכז החרדי "התלמידות השתמשו במגוון רחב של כלים כלי לבצע את העבודות. הידע שלהן הוא רחב מאד ומתפרס על פני תחומים רבים – עיצוב, צילום, הדמיה, גרפיקה, תהליכי ייצור, פרסום, ועוד תוכנות רבות. זה מקצוע המתאים לאנשים יצירתיים מאד" הוא מסביר. גורמים נוספים ממה"ט וממשרדי הממשלה השונים ציינו שהעבודות המוצגות בתערוכה לא נופלות כלל מהמכללות המובילות בארץ.

התעשייה בארץ צומחת, ואחד הכלים הנחוצים לה זה העיצוב התעשייתי. המעצב הוא זה שקובע איך יראה המוצר ומאיזה חומרים ניתן ליצור את המראה המבוקש. כל המוצרים בהם אנו משתמשים ביום יום עברו במהלך תכנונם תחת ידיו של מעצב תעשייתי.
המתעניינות והמתלבטות כעת בבחירת מקצוע, כדאי להגיע ולהתרשם מקרוב בסוגי העבודות ובאיכות הלימודים והמורים. תמיד חשוב מאד לבדוק האם יש דרישה בשוק ואופק קידום בהמשך למקצוע בו מתעניינים. בפרמטר זה עומד בכבוד מקצוע העיצוב התעשייתי אשר יש לו כיום ביקוש גבוה בשוק התעסוקה. בוגרות המסלול הן הנדסאיות עיצוב תעשייתי, ויכולות להשתלב במגוון רחב של משרות בעולם העיצוב ובעולם התעשייה.

תערוכה זו מציינת את תחילת הרישום לשנת הלימודים הבאה למגמת העיצוב התעשייתי. דרישות השוק הגבוהות מכריחות עמידה בסטנדרטים גבוהים, בהם מבחן התאמה קפדני, הבא לוודא שהמעוניינות בלימודים אלו אכן יכולות לעמוד בדרישותיהם.

"המרכז החרדי להכשרה מקצועית" הוא היום המקום היחיד בו ניתן ללמוד את המקצוע במגזר החרדי. עד היום אלו שהתעניינו במקצוע זה היו צריכים לנדוד למוסדות שאין רוח חכמים נוחה מהם, וכעת מסלול העיצוב ב"מרכז החרדי להכשרה מקצועית" נותן לכך מענה הולם. השילוב של מקצוע יוקרתי ומבוקש עם מוסד וותיק המעניק אפשרויות לימוד המתאימה לבנות הציבור החרדי הוא הפתרון המושלם עבור המחפשות לרכוש מקצוע זה.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.