חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המקום הראשון בהישגיות

על פי מדד הציונים הארצי המעודכן:

המרכז החרדי קוטף בפעם השישית

את המקום הראשון בהישגיות

שוב ושוב ושוב מתברר: המרכז החרדי מוביל את מקצועות ההנדסאים

ולוקח את תלמידיו רחוק יותר מכולם

 

ההישג הבלתי מבוטל הזה כבר לא מפתיע אף אחד: על פי מדד הציונים המעודכן הארצי, כבש המרכז החרדי להכשרה מקצועית שוב את המקום הראשון במגוון מקצועות הנדסאים במהלך קורסי תקופת הקיץ. מדד הציונים, שמשקלל את ציוני המבחנים והמטלות של כלל התלמידים בטווח מוסדות לימוד רחב, מצביע על כך שבפעם ה-6 ברציפות ניצב המרכז החרדי בפער ענק מכל השאר ומצליח להוביל את בוגריו רחוק יותר, גבוה יותר ומקצועי יותר.

הנתונים חותמים תקופה מאתגרת שנפתחת עם בואו של נגיף קורונה לישראל, הטלת הסגר ההרמטי הראשון ועצירת הלימודים בכל הארץ, ממשיכה בפתרונות למידה מרחוק יצירתיים וליווי הדוק ואישי של כלל התלמידים בסיוע רכזי הקורסים וההנהלה – ומסתיימת עם חתירה למקצועיות למרות הכול, ללא פשרות וללא ויתורים, תוך נתינת מענה ראוי לכל תרחיש שעלה ולכל דילמה שנוצרה.

במהלך הקיץ הצהירו במרכז החרדי שדבר לא יעצור אותם בדרך להכשרה של אלפי התלמידים הפרוסים בשש השלוחות שבריכוזים החרדיים הבולטים, ושעל אף המצב הלא פשוט הדיפלומה הממתינה בתחנה האחרונה תוענק בזמן בסייעתא דשמיא. הצהירו וקיימו: לימודי ההנדסאים המשיכו בכל הכוח גם כשהכיתות נאלצו להישאר סגורות, סגל המרצים – בגיבוי מוחלט של ההנהלה – בנה תכניות אישיות עבור כל תלמיד ותלמידה והאגף האדמיניסטרטיבי עמל להסיר מכשולים שנערמו ולהקל ככל הניתן על המערך העיקש.

וכעת המאמצים נושאים פרי מקצועי מושלם שמכה את התחזיות, וממקם את המרכז החרדי פעם נוספת כמוסד הלימודים היחיד שמצליח להוביל להישגיות מרשימה בכל מקצועות ההנדסאים, תוך הקפדה מובנית על צביון ואווירה חרדיים למהדרין, ועדה רוחנית שעל פיה יישק דבר ותכנים שמותירים בחוץ תכנים אקדמיים מיותרים ומסרבלים ושואפים למעשיות וחיבור לשטח מקסימליים.

"אנחנו גאים בתלמידים שלנו", נרגשים בהנהלת המרכז החרדי להכשרה מקצועית. "כשמביטים לאחור ורואים את הדרך שהם עשו ואת מה שנדרש מהם כדי להגיע לציונים המהדהדים שהם השיגו, נותר רק להתפעל. תודה לצוות המרצים והרכזים על העבודה הנהדרת. ועכשיו הפנים קדימה, אל שנת הלימודים המקצועית ה-26. בהצלחה לכולנו".

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.