חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החל הרישום לקראת שנת הלימודים הבעל"ט ה'תשע"א

'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' פותח את עונת ההרשמה לשנת הלימודים הבעל"ט בתנופה חזקה, זאת לאור אחוזי ההצלחה הגבוהים של בוגרי הקורסים של המרכז החרדי להכשרה מקצועית.

בזמן בו ההצלחה והמקצועיות של בוגרי 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' ניכרים באחוזי ההשמה הגבוהים, רבים מבקשים להצטרף גם הם ללימודים בשלוחות השונות ברחבי הארץ של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' כדי שיוכלו מיד עם תום לימודיהם ואף קודם לכן, למצוא עבודה נחשקת.

'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' מרכז את מיטב המרצים הבכירים בכל מגמה תוך שיתוף פעולה עם מכוני הלימוד המקצועיים ביותר בישראל. תחום הנדסאים בשיתוף המה"ט, חשמלאות בשיתוף משרד התמ"ת, חשבונאות בשיתוף נציבות מס הכנסה ורואי חשבון ועוד.

'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' מוביל על פני מכוני הלימוד השונים במגוון רחב של מגמות ונותן את מירב הכלים הדרושים לתלמיד כדי להצליח. בשלוחות 'המרכז החרדי' ברחבי הארץ הופתעו מכמות הנרשמים הרבה, ואומרים כי כעת ב"ה רואים את פירות ההצלחה בהשמת בוגרי 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בחברות ומשרדים המובילים בתחומם, מה שמעודד תלמידים רבים אחרים להצטרף להצלחה.

תחום הלימודים בציבור החרדי כיום משתלם במיוחד, כאשר חלק מהקורסים ממומן עד כדי תשעים אחוז(!) ע"י סבסוד ציבורי, בין השאר על ידי ארגון "קמח", כך נשאר ללומד המקצוע לשלם רק כעשירית ממחיר הקורס, ולצאת עם מקצוע מכובד ומניב ביד. יצוין כי לימודי הגברים ב"מרכז החרדי להכשרה מקצועית" הזוכה לתמיכתם של גדולי ישראל שליט"א מתקיימים בשעות הערב .

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.