חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלה ההרשמה לקראת שנת הלימודים הבעל"ט תשע"ב

לאור נתוני ההשמה וההצלחה הגבוהים של תלמידי המרכז החרדי להכשרה מקצועית בימים אלו נפתחת ההרשמה לשנת הלימודים הבעל"ט בתנופה חזקה.
ההצלחה הרבה של תלמידי 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בחורף האחרון נמדדת לא רק בציונים הגבוהים של הבוגרים, אלא באה לידי ביטוי גם בתחומי ההשמה הגבוהים, כך עולה מנתוני המרכז החרדי בשבועות האחרונים.

בעקבות זאת נמסר מהנהלת 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' כי לאחר זמן חורף שהשקענו רבות בעשייה, ב"ה אנו קוצרים כעת את פירות ההצלחה בהשמת בוגרי 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' בחברות ומשרדים המובילים בתחומם. נתונים אלו מעודדים תלמידים רבים להצטרף להצלחה הגדולה, מה שמסביר את התנופה החזקה של נרשמים המבקשים להצטרף אף הם ללימודים בשלוחות השונות ברחבי הארץ, זאת כאשר עונת הרישום רק נפתחה בימים אלו.

'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' מוביל על פני מכוני הלימוד השונים במגוון רחב של מגמות כאשר הוא מציע למעלה מ 35 מגמות שונות בחמש שלוחות ברחבי הארץ ונותן את מירב הכלים הדרושים לתלמיד כדי להצליח.

כמו כן במרכז החרדי מביאים את מיטב המרצים הבכירים בכל מגמה תוך שיתוף פעולה עם מקומות ההכשרה הטובים בארץ בתחומם: תחום הנדסאים בשיתוף מה"ט; מחשבים, מנהל ושיווק, עיצוב וגרפיקה בשיתוף משרד התמ"ת; חשבונאות בשיתוף נציבות מס הכנסה ולשכת רואי חשבון ועוד.

תחום הלימודים בציבור החרדי כיום משתלם במיוחד, כאשר חלק מהקורסים ממומן ע"י סבסוד ציבורי, בין השאר על ידי ארגון "קמח", כך נשאר ללומד המקצוע לשלם רק חלק קטן ממחיר הקורס, ולצאת עם מקצוע מכובד ומניב ביד. יצוין כי לימודי הגברים ב"מרכז החרדי להכשרה מקצועית" הזוכה לתמיכתם של גדולי ישראל שליט"א מתקיימים בשעות הערב בלבד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.