חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדינר של המרכז החרדי

ברקת: 'אפעל להשמת חרדים בוגרי קורסים מקצועיים'

הדינר שקיים ה'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' בשבוע שעבר, נשא בשורה משמעותית עבור בוגרי המרכז. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת שנשא דברים במהלך הדינר, הבטיח לפעול באופן אישי לטובת השמת הבוגרים במקצועות בהם למדו. התחייבותו של ברקת מותירה את בוגרי המרכז לא רק עם תעודת גמר מקצועית, אלא עם אחוזי השמה גבוהים במשרדי ההיי-טק ובמפעלים השונים.

בדינר שהתקיים במלון 'רמדה רנסנס' בירושלים לרגל 12 שנות עשייה ולימוד, השתתפו בוגרי המרכז, המרצים הבכירים כמו גם תומכים ותורמים רבים. התחייבותו של ראש עיריית ירושלים הצטרפה לבשורה הכללית שנושא 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' מאז הקמתו: הדאגה לרווחת בעלי משפחות ברוכות ילדים כדי שיוכלו לפרנס ולכלכל את בתיהם בכבוד. את היוזמה נטלו על עצמם מייסד 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' ואיש החזון, ד'ר אברהם פוס והר' יוסף פרל יו'ר המרכז החרדי שב-12 שנות קיומו הצליחו להביא את 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית', יחד עם המנכ'ל, הרב אברהם מרדכי הורן, למרכז לימודים מוביל ברמתו המקצועית, המנוהל לפי הוראותיהם והנחיותיהם של גדולי ישראל ובאווירה חרדית בלתי מתפשרת.

להרגשה זו הוסיפה גם תערוכה מרשימה ורבת-היקף אותה הציגו בדינר בוגרי הקורס לאדריכלות ועיצוב פנים. התערוכה עסקה בצרכים שונים המאפיינים את הדייר החרדי והביאה להתפעלות רבה בקרב משתתפי הדינר לנוכח פועלו של 'המרכז להכשרה מקצועית'. בין המשתתפים היו גם הרב אליהו שלזינגר רב שכונת גילה וכן נציגי התמ'ת מר סמי מלול ומר זכריה אביגל וכן נציגי הג'וינט כמו כן כבדו בנוכחותם נציגי משפ' הנגיד דב הוכשטיין ז'ל מעמודי התווך של המרכז החרדי להכשרה מקצועית, כמו כן באירוע נכחו ראש מועצת מודיעין עילית, הרב יעקב גוטרמן; ראש עיריית בני ברק, הרב יעקב אשר ואישים חשובים נוספים שכיבדו את הערב בנוכחותם.

'אנו שמחים להוביל את תחום ההכשרה המקצועית', אמר המנכ'ל, הרב אברהם מרדכי הורן. 'נמשיך בכל עת לפתוח ולהתאים קורסים חדשים ואטרקטיביים בעלי דרישה גבוהה בשוק העבודה החרדי והכללי'.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.