חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרישה חדה בקרב חברות וארגונים לעובדים חרדיים

בימים אלו נחשפים נתוני ההשמה של בוגרים קורסים מקצועיים ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' מהם עולה כי ישנה עלייה חדה בביקושים לעובדים חרדים בסקטור העסקי בישראל. הנתונים שנאספו במהלך השנה החולפת בחמש שלוחות המרכז החרדי להכשרה מקצועית ברחבי הארץ מראים מגמת עליה בביקוש לעובדים מקצועיים מקרב הציבור החרדי, של 30% לעומת השנה שקדמה לה, שנת 2009.
בהנהלת המרכז החרדי להכשרה מקצועית מסבירים את העלייה המרשימה בנתוני ההשמה, בעקבות שינויים מערכתיים שנערכו במרכז החרדי לפני כשנתיים, אז החליטו שהגיע הזמן לשנות את מתכונת פתיחת מסלולי הלימוד ולפתוח מגמות לימודים אך ורק לפי הדרישה בשוק העבודה. "ללמד מקצוע כל מכללה יכולה, אך ללמד מקצוע שמניב עבודה מכובדת עם תום הלימודים, פה מגיע הניסיון והוותק ומצליח להציג את הפתרונות הנכונים.

בעקבות הנתונים המרשימים נפתחים בימים אלו קורסים במספר תחומים המבוקשים מאוד בשוק העבודה. בין השאר נפתח מחזור שני בלימודי ייעוץ פנסיוני וסוכני ביטוח, וכן קורס מיוחד לכתיבה טכנית באנגלית. קורס כתיבה טכנית הינו הדבר החם בתחום לימודי השפות בישראל.

אנשים רבים מוצאים את עצמם בעבודה או במסגרת לימודית הקשורה לתחומי הטכנולוגיה, המחשבים, התעשיה, המדע והניהול, שבה הם נדרשים להכיר שפה טכנית בלתי שכיחה המצריכה ידע רב בלוגיקה הטכנית. בחברות רבות בישראל ישנו ביקוש רב לאנשים בעלי ידע לכתיבה טכנית וב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' החליטו להרים את הכפפה ולפתוח קורסים לגברים ולנשים לכתיבה טכנית, כאשר חברת … מבטיחה לכל המסיימים בהצלחה את הקורס, עבודה מכובדת בתחום.

ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' מקיימים כבר 12 שנה בחמש שלוחות ברחבי הארץ לימודים אינטנסיביים במגוון מקצועות עם הצלחה מרובה. נתוני ההשמה של אלפי בוגרים, מספרים את סיפור ההצלחה בצורה הטובה ביותר, כאשר בתחומים שונים, כמו ייעוץ פנסיוני, הנדסאים, מגיעים אחוזי ההשמה למעל 90 אחוזים.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.