חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בכירי משרד התמ'ת הופתעו לטובה מהחשמלאים החרדיים

בכירי משרד התמ'ת הגיעו בשבוע שעבר לביקור בקורס החשמלאות המיוחד של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית'. בביקור נכחו מנהל אגף להכשרה מקצועית מר שלום בן משה, ומנהל מחוז ירושלים בתמ'ת מר גדעון זקן.
השניים שוחחו ארוכות עם תלמידי הקורס החרדיים בקבוצות, ושמעו בסיפוק את תגובות התלמידים על צוות המקצועי בקורס ועל שעות הקורס נוחות שמאפשרות להם ללמוד בשעות הערב בלבד.

קורס החשמלאות של 'המרכז החרדי' זכה לפופולאריות רבה בציבור החרדי, בעקבות הדרישה הגדולה הקיימת למקצוע זה בשוק והשכר הגבוה הטמון בצידו. המרכז החרדי פתח שני קורסים לחשמלאי מעשי ומוסמך בשיתוף משרד התמ'ת וק.מ.ח – קידום מקצועי חרדי. בקורס משתתפים אברכים חרדיים מירושלים, ביתר, בית שמש, אשדוד ועמנואל.

בכירי התמ'ת שוחחו עם התלמידים החרדיים והופתעו מרצינותם והתמדתם בלימודי המקצוע.

לאחר הביקור התקיימה ישיבת עבודה בין ראשי התמ'ת, ק.מ.ח. וראשי המרכז החרדי, ובו סוכם כי לאור ההצלחה בפרויקט הניסיוני יפתחו בירושלים קורסים נוספים למגזר החרדי שיענו על הצרכים הייחודיים שלהם. כמו כן, בתקופה הקרובה יפתחו קורסים לחשמלאי מעשי באזור המרכז עבור הציבור החרדי הגדול שמתגורר באזור זה.

מר שלום בן משה, הודה לראשי המרכז החרדי וק.מ.ח על היזמות שהם נוקטים לבוא לעזרת הציבור החרדי שמעוניינים לצאת לשוק העבודה, ובכך נותנים להם את הכלים המקצועיים על-מנת שיוכלו לפרנס את משפחתם בכבוד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.