חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקור בנק ישראל במרכז החרדי

משלחת של ראשי מחלקות בבנק ישראל בראשות ד"ר קרנית פלוג, המשנה לנגיד, הגיע לסיור לימוד על המגזר החרדי ועל מקומות הלימוד המקצועיים.

על רקע הצעות ועדת טרכטנברג, והקולות העולים מהממשלה בעניין חוק טל, הגיעה ביום רביעי משלחת של ראשי חטיבות בבנק ישראל ובראשותה ד"ר קרנית פלוג, המשנה לנגיד בנק ישראל, לסיור בקמפוס הירושלמי של "המרכז החרדי להכשרה מקצועית", במטרה ללמוד את צרכי המגזר החרדי ולראות את אפשרויות הלימוד והתעסוקה המצליחות במגזר.

בסיור השתתף גם הרב פינדרוס, סגן ראש עיריית ירושלים, אשר הסביר כי חשוב מאד לא לאכוף את ערכים חיצוניים על המגזר החרדי, אלא פשוט להיות קשובים יותר לצרכים של בני המגזר. הציבור החרדי גדל ומתפתח, ומגוון מקצועות הופכים לנחוצים ונדרשים בתוך המגזר. אילו תדע הממשלה להיענות לצרכי הציבור באופן מתחשב ויעיל, לא יהיה צורך לחפש פתרונות תעסוקה. הציבור החרדי יידע לדאוג לצרכי עצמו וכאשר יוסרו חסמים רבים יוכלו בני המגזר להשתלב ביעילות ובהצלחה במגוון רחב של מקצועות.

במהלך הסיור בקמפוס, נפגשו אנשי בנק ישראל עם תלמידה במגמת אדריכלות שהיא כיום סבתא לחמישה נכדים, אשר חיתנה את רוב ילדיה ופנתה לנצל את זמנה להכשרה מקצועית בתחום המאתגר. כמו כן נפגשו גם עם תלמידת מגמת העיצוב תעשייתי אם לשלוש ילדים, אשר מעצבת מוצרים חדשניים מאד במסגרת הלימודים.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.