חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בונים את העתיד במרכז החרדי

ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' מקיימים בבלעדיות כבר 12 שנה לימודים אינטנסיביים עבור הנדסאי בניין.

תחום הבניה בציבור החרדי הינו מבוקש במיוחד, מצוקת הדיור המחריפה גורמת לאנשים להרחיב את ביתם הקיים בחדרים ומרפסות והפיכת חללים ריקים לחדרים הומים. אך לכל תכנון בניה במבנה קיים או חדש יש צורך בחתימת אדריכל ומהנדס בניין כדי לקבל את אישור הרשויות לבנייה.

ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' מקיימים בבלעדיות כבר 12 שנה לימודים אינטנסיביים עבור הנדסאי בניין ואדריכלות בהצלחה רבה, כאשר בוגרים רבים משמשים כיום כהנדסאים בכירים במשרדים גדולים או כעצמאיים. נתוני ההשמה של הבוגרים מספרים את סיפור ההצלחה בצורה הטובה ביותר: יותר מ 90 אחוזי השמה בתחום ההנדסאות, כאשר חלק מהם פתחו בהצלחה רבה משרדים פרטיים המשגשגים בפעילותם.

תחום הנדסאי בניין ואדריכלות הוא תחום יוקרתי המספק תנאים מכובדים בשוק העבודה בישראל. בין השאר הוא מכסה תחום רחב של ההנדסה העוסק בתכנון ובביצוע של מבנים ומערכות לצורכי התעשייה, הציבור והפרט. כיום, שוק הבניה פורח בישראל ונחשב יציב מתמיד, אך קיים מחסור תמידי בהנדסאי אדריכלות ובניין. אלו מצידם זוכים לביקוש רב בקרב חברות ציבוריות ופרטיות כאחד.

מסיימי הקורסים במרכז החרדי להכשרה מקצועית יקבלו תואר הנדסאי, המקנה זכות חתימה על תכנון אדריכלי או תכנון מבנים עד 4 קומות מטעם מה"ט – מכון הגבוה לטכנולוגיה של משרד התמ"ת. יש לציין כי ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' משלבים את המכינה הנדרשת לחסרי רקע יחד עם לימודי ההנדסאות, ובכך חוסכים שנה עד לקבלת התעודה הנחשקת. הקורסים ממומנים עד כדי שמונים וחמש אחוז(!) ע"י סבסוד ציבורי, בין השאר על ידי ארגון "קמח", כך נשאר ללומד המקצוע לשלם רק חלק זעיר ממחיר הקורס, ולצאת עם מקצוע מכובד ומניב ביד. בנין עדי עד.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.