פרסום וקופירייטינג

היקף הלימודים:

כ-220 שעות+תרגול מונחה

מועדי הלימודים:

פעמיים בשבוע

תוכן הקורס:

עולם הפרסום מחפש כל הזמן את הרעיון הטוב הבא, את המודעה המנצחת, את הביטוי החדש, את ההברקה. אבל כשרון זה לא מספיק. המציאות מוכיחה שאנשי הקריאייטיב המצליחים בעולם הם דווקא אלו הנשענים על יסודות הלקוחים מאסטרטגיית הפרסום, וכאלו העושים שימוש בכלים וטכניקות שפותחו לאורך השנים בתעשייה.
הקורס מיועד לתלמידים המעוניינים להשתלב בעולם הפרסום, למי שרוצה לשווק רעיון למוצר או שירות, ולמתעניינים בכתיבה.

מקצועות הלימוד:

הקורס מורכב משיעורים דינאמיים וסדנאות מעשיות. הוא מחולק לשלוש יחידות מרכזיות:

יסודות בפרסום: מותג, שיווק, יח"צ, מסר – קהל יעד, מאסטרטגיה לקריאייטיב, מבנה משרד פרסום וניתוח קמפיינים.
מעבדת קריאייטיב: פיתוח יצירתיות, טכניקות קריאיטיב, רעיונאות, קונספט וסלוגן.
סדנאות מעשיות בנושאים: המודעה, אינטרנט, גרילה ומדיה אחרת, כתיבה שיווקית ופרזנטציה.

את הקורס מנחים אורן רחום- קופירייטר בכיר במשרד פרסום ויואב לוי- מנהל קראייטיב בסטודיו לעיצוב. בנוסף יינתנו שיעורים ע"י קופירייטרים, מנהלי קראייטיב, מעצבים ובעלי תפקידים נוספים מעולם הפרסום- כל מי שיכול לתת את הכלים החשובים ואת ההכנה הטובה לקראת השתלבות בתחום.

פרויקט גמר
פרויקט הגמר יכלול קמפיין מלא בנושא רלוונטי ויהווה מרכיב מרכזי בתיק העבודות. הפרויקט יוצג בתערוכה, אליה יוזמנו גם בכירים מהתעשייה.

תנאי קבלה:

  • ראיון אישי
  • יתרון לבעלות רקע בעיצוב או שיווק
  • יתרון לבעלות מוטיבציה להשתלבות בעולם הפרסום, סקרנות ורצון להתפחות אישית

תחומי לימוד

לקבלת פרטים נוספים ואו כל נושא אחר השאירו פרטים: