חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שר הכלכלה הרב אריה דרעי בביקור ראשון במרכז החרדי להכשרה מקצועית

שר הכלכלה הרב אריה דרעי בביקור במרכז החרדי להכשרה מקצועית:
"המטרה שלנו היא לשמר את בני התורה ולסייע למי שמעניין לצאת ולהתפרנס"

שר הכלכלה בביקור ראשון: בי"ט תמוז התקיים סיור וישיבה מיוחדת בהשתתפותו של שר הכלכלה אריה דרעי יחד עם צמרת משרדו ומנהלי השלוחות השונות – בבית המרכז החרדי להכשרה מקצועית בירושלים.
לאחר הסיור המקיף ברחבי הקמפוס אמר שר הכלכלה דרעי כי "נהניתי מהאווירה החרדית והראויה במקום ובעיקר מהנקודה שיש כאן מקצועיות נטו בלי הרבה כותרות, גישה מקצועית ועניינית. מה שצריך לומדים ולא מעבר", דרעי הוסיף כי "בסיור בכיתות הכרתי חלק מהפרצופים, אני אומר לכם באמת, כל הכבוד לראות חברה שיושבים 4 פעמים בשבוע שלוש שנים ולומדים מקצוע".

שר הכלכלה הוסיף כי "מעבר לתפקידי כשר, אני יו"ר תנועה ואני צריך לדאוג לאזרח שיהיה לו את אפשרויות להתפרנס. ולכן המפעל הזה הוא חשוב מאוד בעיני", שר הכלכלה הוסיף כי "המטרה שלנו זה לשמר את בני התורה ושכל מי שנפשו חשקה – יוכל לשקוד על תלמודו ומנגד מי שיצטרך להתפרנס שיהיה לו את הכלים המלאים לכך".

דרעי חזר והדגיש כי "אין לנו מטרה להשפיע כהוא זה על לומדי התורה, רק לסייע ולעזור לאלו שמעוניינים לצאת ולהתפרנס" כמו"כ התפעל דרעי ואמר כי "מדהים לראות את התוצאות של המרכז החרדי – 12000 בוגרים, ואין לי ספק שמי שמרגיש סיפוק ומתפרנס טוב – את המעט שיש לו הוא ישקיע בלימוד תורה".

מנכ"ל המרכז החרדי אברהם הורן בירך את שר הכלכלה דרעי שבחר להגיע לביקור הראשון בתפקיד דווקא למרכז החרדי להכשרה מקצועית – יחד עם כל צוות משרדו ואמר כי "ראוי לזכור שהמכללה היא כשלוחה של משרד הכלכלה ואנחנו כלי העבודה של המשרד", לדבריו, "חשוב להרחיב את ארגז הכלים כדי שיהיה לנו אפשרות להמשיך ולדאוג לכל מי שמעוניין להתפרנס בכבוד מבלי לפגוע בשאיפותיו הרוחניות".

יו"ר המרכז החרדי הרב יהודה פוס אמר כי "המרכז הוקם לפני 19 שנה ע"י אבי מייסד המכללות הרב אברהם פוס שבחזונו ראה את הצורך הקיומי לסייע לאברכים ומשפחות בני תורה דרך פרנסה בכבוד, ומני אז התפתח המרכז ל-6 שלוחות המעניקות לימודי תעודה בצורה חרדית טהורה וראויה, ומסייעות להם להשתלב בשוק התעסוקה ולמצוא מקצוע הולם – להתפרנס בכבוד".

הרב פוס הוסיף כי "המטרה המרכזית שלנו היא לסייע לגברים שמסיימים לימודיהם וזקוקים לפרנס את משפחותיהם ולמצוא להם את הדרך המהירה ללימודי מקצוע ולהתפרנס", עוד הוא ציין כי "ניתן לראות שבוגרי הכוללים, מצליחים להדביק פערי לימוד בתקופה מהירה ומוציאים תעודות וציונים ברמה גבוהה".

הרב אריה פטרבורסקי מנהל שלוחת ירושלים ומנהל ההשמה הדגיש לשר דרעי כי "כל שקל שמושקע במרכז עושה פירות, התלמידים משקיעים ומצליחים ואחוזי מעבר בבחינות הם מהגבוהים והתלמידים מוצאים את עצמם מתפרנסים בכבוד", והוסיף כי "אנחנו מכינים את התלמידים לראיונות עבודה ויש לנו קשרים עם מאות בעלי עסקים וחברות העוסקות בתחום בכדי למצוא פרנסה בפועל לתלמידים שלנו".

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.