חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרכז הכשרה חדש בבית שמש של המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מאות מתושבי העיר יוכלו לרכוש מקצוע ליד הבית. מכון ההכשרה המקצועי החרדי הראשון בבית שמש. הרב משה אבוטבול: "בית שמש מתפתחת מאד בתחום התעסוקה"

בית שמש החרדית נכנסת למפת התעסוקה. הרב משה אבוטבול, אשר נבחר זה עתה לקדנציה שניה כראש העיר של בית שמש, קבע מזוזות בשלוחה החדשה של "המרכז החרדי להכשרה מקצועית". "הציבור החרדי מביא הרבה ברכה בפיתוח העיר, וחובה עלינו לקדם את הנושא מבחינה המקצועית" אמר ראש העיר, "בתחילה היה נראה שקשיים רבים נערמים בדרך, אך ברוך ה' עשינו כברת דרך משמעותית והגענו ליום הזה. כל תושב בעיר שירצה בעצת רבותיו לרכוש מקצוע, יוכל לעשות זאת בכבוד ובקרבת מקום".

יחד עם ראש העיר נכחו באירוע רבים מחברי המועצה, וממנהלי השלוחות של המרכז החרדי ברחבי הארץ. מנכ"ל המרכז החרדי, ר' אברהם הורן, מסביר כי המטרה היא שגם תושבי בית שמש יוכלו לרכוש מקצוע משתלם ומכניס ליד הבית. בדבריו באירוע הודה הרב הורן לראש העיר: "אני שמח מאד על שיתוף הפעולה הפורה לו זכינו מצד ראש העיר, ואשר סייע רבות לפתיחת השלוחה. למען רווחת התושבים, אני מאמין שגם במעלה הדרך נזכה לסיוע מצד העירייה".

באירוע נאמו גם הרב יהודה פוס שליט"א, יו"ר המרכז החרדי ובנו של מייסד, וכן מר גדעון זקן, הממונה על מחוז ירושלים במשרד הכלכלה.  בסניף החדש יופעל מרכז אבחון עם אנשי מקצוע, אשר יעזרו לכל פונה לבחור את המקצוע המתאים לו. השלוחה החדשה היא השישית במספר, ומצטרפת לשלוחות בירושלים, בני ברק, אשדוד, מודיעין עילית וחיפה.

האוכלוסייה החרדית בבית שמש מתפתחת בקצב מהיר מאד, ולפיכך גם הצרכים הולכים וגדלים. עד היום, כל מי שרצה ללמוד מקצוע צריך היה לנסוע בכל יום לירושלים או לבני ברק, וכך שבנוסף לעול הלימודים יש גם את טורח הנסיעות. כעת, המרכז החרדי נותן מענה מושלם לקהילה החרדית ההולכת וגדלה בעיר, ומנגיש את הלימודים המקצועיים.

המרכז החרדי פועל כדי לסייע ליהודים שומרי תורה ומצוות לרכוש מקצוע מפרנס ולהשתלב בשוק התעסוקה, ומהווה 'דרכא אחרינא' ומונע את הצורך ללכת ללמוד במקומות שאין רוח חכמים נוחה מהם. כדי לעזור לכל אחד ואחד, ישנו מבחר גדול של מקצועות מבוקשים, וכאמור, גם פריסה רחבה על פני כל הריכוזים החרדיים.

המרכז שם דגש מיוחד בחיזוק המעטפת הלימודית סביב כל תלמיד, אשר מורכבת משילוב הנותן מענה לכל צרכיו הלימודיים. מעטפת זו כוללת זיהוי מדוייק של כישוריו והפנייתו לתוכנית המתאימה לו, צוות הוראה הטוב ביותר בתחום כדי ליצור חווית לימודים טובה ויעילה, זיהוי קשיים וחסמים בשלב המוקדם ביותר ופתירתם וכן תכנית לימודים מובנית וברורה עם יעדים מוגדרים מראש.

תגובה אחת

  1. זה המרכז הכי טובה שיש בעיר ממליצה עליהם בחום

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.