חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שרי הממשלה ב'מרכז החרדי': "נקדם את ההכשרה במגזר החרדי"

בסיור יוצא דופן שערכו שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ושר המדע הטכנולוגיה והחלל אופיר אקוניס, במרכז החרדי להכשרה מקצועית בירושלים, הוחלט על קידום ומינוף שיתוף הפעולה בין משרדי הממשלה למרכז החרדי שמוביל את מהפכת לימודי התעודה במגזר החרדי.
השרים ליצמן ואקוניס סיירו שעה ארוכה בכיתות המכללה ושוחחו עם תלמידים רבים, כמו"כ, הם השתתפו בתערוכה הייחודית של מגמת 'עיצוב תעשייתי' שבה הם נחשפו לפיתוחים טכנולוגיים רבים – פרי יצירתם של תלמידי ובוגרי המרכז החרדי להכשרה מקצועית.
בישיבת הכרות שקיימו השרים לאחר מכן – יחד עם הנהלת המרכז החרדי ומנהלי השלוחות השונות, נשאו השניים דברים שבהם הם העלו על נס את פעילות המרכז שמוביל במגזר החרדי את נושא לימודי התעודה וההכשרה, עם 6 שלוחות ברחבי הארץ ועם עשרות מגמות ומקצועות.
השר אקוניס אמר בדבריו כי "יש כאן יוזמה מרשימה מאוד ויש פה המשכיות, העובדה שהמרכזים הולכים ונפתחים ברחבי הארץ והעובדה שהביקוש הולך וגדל – זו ההוכחה הכי גדולה של ההצלחה שלכם ואין הוכחות יותר טובות מזה", לדבריו, "מה שעיני ראו כאן היום – הוא דבר מרשים ביותר".
כמו"כ אמר אקוניס כי "הרצון של הציבור החרדי להשתלב בשוק העבודה, הוא רצון שאני מרגיש אותו כבר כמה וכמה שנים בכל רחבי הארץ. יש שיח מיושן שמתאים לשנות השמונים של המאה הקודמת, אני לא מקבל אותו ואני יודע שהוא לא נכון, לא צריך לעשות דברים בכפייה כשהדברים נעשים כפי שהם נעשים כאן במרכז החרדי, בצורה אמיתית ומתוך רצון של האוכלוסייה להשתלב בשוק העבודה".
לסיום, הבטיח השר אקוניס כי הוא וצוות משרדו יעשו ככל שביכולתם לסייע ולהעניק תמיכה ולפתח תחומי לימוד נוספים במרכז החרדי.
אחריו נשא דברים שר הבריאות ליצמן שאף הוא שיבח את פעילות המרכז החרדי וציין כי "לפני כחמש שנים ביקרתי כאן במקום, וכעת אני שוב כאן, ואני פשוט לא מכיר את המקום, שהשתנה והפך להיות מעצמה ענקית של לימודי תעודה למגזר החרדי". ליצמן הוסיף ואמר כי "אנחנו רואים כאן, כי מי שרוצה ללמוד תורה יכול ללמוד וצריך ללמוד תורה, ומי שרוצה לעבוד אנחנו נותנים לו את האפשרות לעבוד".
"אנחנו כממשלה", אמר השר ליצמן לשר אקוניס, "נצטרך לתת את הדעת, איך לשבור את המחסומים הקיימים בהשתלבות של הציבור החרדי בעבודה", אמר בהתייחסותו למחסומים הרבים הקיימים בשוק ושמונעים מהציבור החרדי להשתלב בעבודה.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.