חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדנאות או להיות – סדנאות קיץ בשלוחת בני ברק

נשות ונערות בני ברק אמרו 'כן' ליצירתיות

הצלחה רבה נרשמה בפרויקט הייחודי 'סדנאות או לא להיות' לימי 'בין הזמנים' של עיריית בני ברק והמרכז החרדי להכשרה מקצועית.

מאות נערות ונשים חרדיות מהעיר בני ברק השתתפו בסדנאות בהן נהנו מחוויה יוצאת דופן ויצירתית – פרי עמלם של תלמידות ובוגרות מגמת 'עיצוב תעשייתי' במרכז החרדי להכשרה מקצועית בשלוחת בני ברק.

הסדנה הראשונה שפתחה את הפרויקט הייתה סדנת 'חגיגת קליעה' שבה המשתתפות חזרו לאחור בזמן ולמדו על מלאכה קדומה. ממחטי האורן הדקיקות שניתן למצוא כמעט בכל מקום – הן ראו שאפשר להכין סלים מופלאים שאותם הן לקחו איתן הביתה.

הסדנה השנייה הייתה בכותרת של 'פיסול נרות נראות' – סדנה פעילה ליצירת נרות מפראפין.
בתהליך עבודה המשלב חומרים חדשניים ומסורתיים יצרו המשתתפות תבנית ייחודית, עד לקבלת נר ריחני שנראה לגמרי אחרת.

סדנה שלישית במספר הייתה סדנת מחזור 'מהפך בפח' – סדנה בה הפכו המשתתפות בטכניקה ייחודית שקיות ניילון – אלו מהסופר ומחנויות הבגדים, לארנקים תיקים קטנים ועוד …

סדנה רביעית ואחרונה הייתה 'מאירים את הקרטון' – בעזרת קרטון פשוט יצרו המשתתפות מנורת לילה שולחנית, בסדנה למדו המשתתפות להשתמש טכניקות מעשיות שפתחו להן עולם מופלא של עבודה בקרטון ושימושיו.

בשלוחת בני ברק של המרכז החרדי ציינו בשביעות רצון את מאות הנשים והנערות שהשתתפו פרויקט הייחודי, כמו"כ שיבחו את עיריית בני ברק ואת העומד בראשה הרב חנוך זייברט על שיתוף הפעולה לרווחתם של תושבי העיר בימי 'בין הזמנים' ועל היוזמה של חשיפת הפעילות היצירתית של מגמת 'עיצוב תעשייתי' במרכז החרדי להכשרה מקצועית- לקהל הרחב.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.