חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' שלוחת חיפה, בתנופת התרחבות במשכנו החדש

בטקס חגיגי רב רושם, נקבעה מזוזה בבניין החדש והמרווח בו השתכנה השלוחה החיפאית של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית'. בהשתתפות רבנים מכלל גווני הציבור התורני בחיפה ובראשות כ"ק האדמו"ר מנדבורנא חיפה שליט"א, אשר קבע את המזוזה בפתחה של השלוחה החיפאית של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית'. כ"ק האדמו"ר מנדבורנא שליט"א התעניין מאד במגוון הקורסים ובמענה שנותן המרכז החרדי להכשרה מקצועית למגזר החרדי בחיפה ובצפון כולו. הוא הוסיף וברך את הנהלת המרכז החרדי על פועלם המסייע לגברים ונשים חרדיים לרכוש מקצוע מעשי וריווחי במכללה חרדית.
בטקס השתתף גם מר איסר דובדבני, ממונה מחוז הצפון במשרד העבודה והרווחה. מר דובדבני הנמצא בקשר מתמיד עם הנהלת המרכז החרדי נטל חלק באירוע והביע שביעות רצון וחוות דעת מעריכה על התנהלותו המקצועית של 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית'. חשוב לציין ששלוחת המרכז החרדי בחיפה, הינה המכללה החרדית היחיד בכל גזרת הצפון. אל המרכז מגיעות תלמידות מחיפה העיר כמו גם מן הקריות, רכסים, זיכרון יעקב ואף מטבריה ומצפת. נתון זה היווה את אחד השיקולים שהניעו את מעברה של שלוחת 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' לרחוב הרצל, שמהווה מטרופולין תחבורתי זמין לכל ערי ויישובי הצפון.
'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' מציין כמעט עשור לפעילותו בחיפה והעתיק כעת את משכנו מרח' חיים לרחוב הרצל, למשכן נאה ומרווח יותר המאפשר לכונן סדרי לימודים בתנאים אופטימליים עבור מספר תלמידים שהולך וגדל ב"ה. בין המגמות השונות הנלמדות בשלוחת 'המרכז החרדי' בחיפה, תוכלו למצוא קורסים מקצועיים לגברים ולנשים של: הנדסאי אדריכלות, הנדסאי בנין, מזכירות רפואית, הנהלת חשבונות, חשבות שכר, ניהול מערכות משרד ועוד.

המכללה החרדית היחידה בצפון| 95% הצטיינות בבחינות הסמכה| מגמות מגוונות של מקצועות ריווחים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

ההודעה שלך התקבלה

אנו נבדוק אותה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.